Plots! Radio blijft aan , als contact uitgezet wordt. Lexus NX350h.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Lexy
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Lexy

Actief
17 mrt 2023
187
105
43
Vandaag weer wat nieuws. Normaliter ging bij mij de radio uit als het contact uitgezet wordt. Vanmorgen bleek de radio aan te blijven als de auto /contact uitgezet wordt. De hele handleiding doorzocht, maar kan niks vinden. Iemand een idee?
 
Gaat ie ook niet uit als je de bestuurderportier opent? Daar is een setting voor, iets met ACC (wat linkje van Higgie ook omschrijft). Dan blijft het media scherm en de muziek aan totdat je de bestuurdersportier opent.
 
Ik ga het eens uittesten.
Het kan heel goed aan die ACC optie liggen. Ik realiseer me dat ik de dag van te voren , met de auto in ACC stand , heb liggen rommelen in het menu om iets te vinden over de LCA.
En als het zo is dat de radio uitgaat als de portier open/sluit is dat ook prima.
Ik laat het weten als ik het gevonden heb.
 
Sjongejonge wordt mijn post direct verwijderd omdat het niet het goede topic is. Nou zo houd je de gebruikers wel aan boord.... Alsof het hier overloopt van de berichten.
 
  • Leuk
Waarderingen: snoek1
@Higgie @sanookh
Het is zoals jullie gemeld hebben. Ik had zelf die ACC op Uit gezet, zonder me te realiseren wat het effect is en er ook niet meer aan bedacht dat ik dat gedaan heb.
Met ACC uit gaat de radio en het mm-scherm uit als de bestuurderportier open gaat. Met ACC aan gaat de radio en scherm uit als de start/stop ingedrukt wordt.
Dank voor jullie tips!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa en Higgie