:baseball: Kom maar langs :baseball: ben er klaar voor...Hube zei:Mijn god, zit hij mijn vriendin gewoon af te zeiken? Moet toch ff praten met Mic! :X
Hube zei:Maar waar het om gaat is dat 337 op zoek is naar een plaats waar ze gewoon de auto af geeft en terug krijgt als de wielen gepoedercoat zijn. I.p.v. dat ze zelf de wielen moet verwijderen en langsbrengen. De IS200 heeft namelijk geen winterset die we er even onder kunnen plaatsen.
mlcoolj zei:jouw borbets passen er ook niet onder?
Bedankt voor het advies!micdee zei::baseball: Kom maar langs :baseball: ben er klaar voor...Hube zei:Mijn god, zit hij mijn vriendin gewoon af te zeiken? Moet toch ff praten met Mic! :X
Hube zei:Maar waar het om gaat is dat 337 op zoek is naar een plaats waar ze gewoon de auto af geeft en terug krijgt als de wielen gepoedercoat zijn. I.p.v. dat ze zelf de wielen moet verwijderen en langsbrengen. De IS200 heeft namelijk geen winterset die we er even onder kunnen plaatsen.
En dat zoek jij dan niet even voor LEE / 337 uit????
Ff snel een ander idee, volgens mij kan je de IS200 ook gewoon op blokjes zetten, en dan bij de politie je (ex-) buurman ervan beschuldigen dat ie de wielen heeft gestolen.
:mrgreen:
Hube zei:Ik kom binnenkort wel ff bij je langs. Maar dan voor koffie
graag gedaan en tot wan?Alor zei:Goed dat we dat weten dan, bedank en tot dan.