Powder coating wheels

• Onderwerp starter Onderwerp starter 337
  • Startdatum Startdatum

337

Nieuw hier
20 jan 2009
8
0
0
Hi all, I would like to have the wheels of my IS-200 powder-coated, however - I have only one set of wheels, so this means I have to leave the car over for a few days, does anyone here know a company that can help me achieve that ?

Thanks
Lee

:rulez:

Now I have not read your introduction on this forum, so I do not know if you have given a detailed address.
But I have been looking for HERE in google maps, but it gave no results..
Maybe it might be of help if you give a name of a city, village which is near by you.

In Weesp there is the ASW (AutoService Weesp) who has done my wheels on the R32 and I was pleased with the result.

http://www.velgen-reparatie.nl/

cheers.

Mijn god, zit hij mijn vriendin gewoon af te zeiken? Moet toch ff praten met Mic! :X

Maar waar het om gaat is dat 337 op zoek is naar een plaats waar ze gewoon de auto af geeft en terug krijgt als de wielen gepoedercoat zijn. I.p.v. dat ze zelf de wielen moet verwijderen en langsbrengen. De IS200 heeft namelijk geen winterset die we er even onder kunnen plaatsen.

:redface2: Oops hi Lee :gift: , haven't seen you yet for the big hug with my uhm Sparky :D

Hube zei:
Mijn god, zit hij mijn vriendin gewoon af te zeiken? Moet toch ff praten met Mic! :X
:baseball: Kom maar langs :baseball: ben er klaar voor... :P

Hube zei:
Maar waar het om gaat is dat 337 op zoek is naar een plaats waar ze gewoon de auto af geeft en terug krijgt als de wielen gepoedercoat zijn. I.p.v. dat ze zelf de wielen moet verwijderen en langsbrengen. De IS200 heeft namelijk geen winterset die we er even onder kunnen plaatsen.

En dat zoek jij dan niet even voor LEE / 337 uit????

Ff snel een ander idee, volgens mij kan je de IS200 ook gewoon op blokjes zetten, en dan bij de politie je (ex-) buurman ervan beschuldigen dat ie de wielen heeft gestolen.
:mrgreen:

mlcoolj zei:
jouw borbets passen er ook niet onder?

Dat wil hij volgens mij niet.... :D

Maar ik zou ff ASW bellen, zij hebben wel wat ruimte om een auto te stallen.. Dus wie weet dat het mogelijk is bij hen.

micdee zei:
Hube zei:
:baseball: Kom maar langs :baseball: ben er klaar voor... :P

Hube zei:

En dat zoek jij dan niet even voor LEE / 337 uit????

Ff snel een ander idee, volgens mij kan je de IS200 ook gewoon op blokjes zetten, en dan bij de politie je (ex-) buurman ervan beschuldigen dat ie de wielen heeft gestolen.
:mrgreen:
Bedankt voor het advies!

Ik kom binnenkort wel ff bij je langs. Maar dan voor koffie ;)

Heren!! Heren!! Misschien moeten jullie allebei even langskomen voor koffie..

Dan kunnen we het gelijk nog even hebben over suikerpoederen van 337 haar velgjes..

(mooie U-turn back on topic ;) )