Premium Warranty wordt Premium Select

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Nieuw:
2 Jaar Lexus Premium Select
Met een Lexus Premium Select occasion kiest u voor de zekerheid van een nieuwe auto. Deze occasions hebben de volgende kenmerken:

?2 jaar Lexus Premium Select garantie
?2 jaar Roadside Assistance
?Lexus kwaliteits- en veiligheidscontrole
?Omruilgarantie
?Ready-to-go
?Lexus maatwerk in financiering en verzekering
?Red Carpet Treatment

Ze zijn dus van 3 naar 2 jaar gegaan........
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Slechte zaak, dit heeft haast ieder ander merk ook.

Waar blijft het " exclusieve, het net iets exstra's, net iets beter dan de andere merken "

Nee, naar mijn mening een slechte move, ik kocht mijn eerste LS 9 jaar geleden, 9 jaar oud met 3 jaar garantie.
Dit was voor mij toen doorslaggevend om een LS te kopen

groet

Henny
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Inderdaad zeer slechte zaak. BMW geeft namelijk ook 2 jaar op de huisselectie.

En waarom kan KIA dan wel 7 jaar fabrieks garantie geven?

Wat is jouw bron?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Toch vraag ik mij af hoe slim deze zet van Louwman is. Of doen zij dit door opgelegd beleid?

Hoe dan ook, dit zal het imago niet goed doen, Lexus en Toyota hebben al een tijdje onder vuur gelegen betreffende de betrouwbaarheid. Om dan nu ook nog eens de garantie te gaan verlagen, zorgt wel voor een heel erg raar signaal.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Misschien claimen wij teveel garantie :D

Maar terugroepacties gelden voor alle auto's die ook geen garantie meer hebben.. dus opzich..... Maar ja hoe denkt de gemiddelde nederlander...

In de us heeft lexus 5 jaar garantie.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Terugroep acties hebben inderdaad niets met garantie te maken, echter iemand die een auto koopt en ziet dat een merk dat veel terugroepacties gehad heeft heeft ook nog eens de garantie verlaagt, zal misschien 1+1 optellen en zijn geld ergens anders insteken.

En dan heb je een merk als KIA:
http://www.kia.nl/news/actions/standaar ... antie.aspx

Nu begrijp ik dat men om de markt te veroveren een bepaalde vorm van verlies mag leiden, maar toch...