President pack op een Luxury line?

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

quattrootje

Actief
4 mrt 2025
354
417
63
Jawel, ik heb mijn neef aangestoken met het Lexus virus en hij heeft nu een mooie IS300h uit 2016 gezien.
De verkoper (autobedrijf) zegt dat het een Luxury line met President pack is.
De gebruikelijke opties zitten er op maar weet iemand wat dat laatste specifiek inhoudt?

Waar komt de auto vandaan? Italië?
De IS 300h is nooit als President geleverd volgens mij, en President pack zegt me al helemaal niets. Verkoop praatje misschien?

• Leuk
Waarderingen: Henny
Comfort verhogende accessoires als stuurverwarming zijn volgens mij niet standaard op de luxury , de rest wat je opsomt volgens mij wel.
Ik twijfel over de stoelventilatie …

Comfort verhogende accessoires als stuurverwarming zijn volgens mij niet standaard op de luxury , de rest wat je opsomt volgens mij wel.
Ik twijfel over de stoelventilatie …
Stuurverwarming en stoelkoeling vind ik gewoon "een kruisje zetten op de optielijst". De kreet 'President pack' ben ikzelf idd ook nog nergens tegengekomen.
Zoals @Higgie zeg: lijkt me idd een verkooppraatje.

Jij bent een ambassadeur voor ‘t merk!

For the record: het is een Belgische IS uit 2016 en daar zou deze uitvoering 'Privilege line' heten :unsure:
What’s in a name: ik heb een Nederlandstalige verkoopfolder (pdf) gevonden op Internet bestemd voor de Vlaamse markt, want daarin staat geen “Luxury” maar “Privilege” Line. De samenstelling qua opties is wel hetzelfde voor zover ik kan zien.

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
What’s in a name: ik heb een Nederlandstalige verkoopfolder (pdf) gevonden op Internet bestemd voor de Vlaamse markt, want daarin staat geen “Luxury” maar “Privilege” Line. De samenstelling qua opties is wel hetzelfde voor zover ik kan zien.
Leuk! Heb je een link of kan je de pdf bijvoegen c q. mij toesturen? M'n neef zal je bij voorbaat al dankbaar zijn

edit: gevonden!

Laatst bewerkt: