Probleem in de wasstraat

LexusCT200

Hoort erbij
3 jan 2018
25
4
0
2 maanden geleden wilde ik mijn CT200H door de wasstraat rijden, het was 30 graden en de airco stond vollop te blazen!

Eenmaal op de band ( 75 meter ) auto in ?N? verscheen er na 3 minuten een waarschuwing dat de de versnelling in ?D? moest ivm met lage accu spanning, maar dat kan helemaal niet in een wasstraat op de lopende band...... na 2 minuten een velle piep ( airco stond inmiddels allang uit en andere stroom verbruikers ) en de auto ging plots in een noodstand op REM en alle alarmbellen gingen af in de wasstraat. ACCU was te leeg en de auto moest in ?D? verder....


op dat moment heb ik de auto vervloekt en ben ik heel erg benieuwd of iemand dit ook wel eens heeft gehad?
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
[...]

Mijn eigen auto gaat nooit door zo'n tankstation ding heen, maar op de winterwielen ga ik regelmatig door een goede wasstraat heen

Mijn zilvergrijze GS idem, maar wel zo spaarzaam mogelijk. Want in het voorjaar zijn de swirls -ondanks de lichte kleur- echt wel zichtbaar, maar gelukkig nog zo licht, zodat ze met een aai van de DAP ook zo weer verdwenen zijn. Ik kijk bij de wasstraat ook altijd hoe de auto v??r mij eruit ziet. Als je daarvan de oorspronkelijke kleur niet meer kan herkennen, ben ik in ieder geval niet de eerstvolgende. Kan tussen de oortjes zitten, maar wat van m'n voorganger eraf komt, hoeft er bij mij niet op.
En op de zomerschoenen (35-serie bandjes v??r en 30 achter) kan ik niet eens door zo'n lopende-band-wasstraat, omdat dan m'n velgranden langs de goot worden getrokken en daar ga ik eerder op afknappen dan dat m'n velgen ervan van gaan opknappen. Op de winterschoenen gaat dat maar net goed...
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator