Radio laad geen cd's (error1)

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
Bij het uitvinden van mijn nieuwe auto ging ik de cd speler is proberen. Nou deed ik er een origineel cdtje in (dus geen gebrande). En toen kreeg ik de melding ERROR1 in beeld. Toen starten ik de auto, en de cd werd wel gewoon geladen. Dit nog een keer geprobeerd, maar toen kreeg ik weer die error. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Gr. Wesley

Error1, samen met de Error3, is een veel voorkomend probleem bij de IS200's. Dit kan je laten repareren, maar voor ongeveer dat zelfde bedrag heb je een mooi 2din scherm. Dit doen de meeste mensen.
Wat ook zou kunnen, is de ori. radio houden en ik meen een GROMM kastje aan te sluiten op die radio. Daar kan je dan een usb stick in doen. En op die manier muziek afspelen. Als je ff de zoekfunctie gebruikt. Is er al best veel te vinden over die fout op het forum.

W1773M zei:
Error1, samen met de Error3, is een veel voorkomend probleem bij de IS200's. Dit kan je laten repareren, maar voor ongeveer dat zelfde bedrag heb je een mooi 2din scherm. Dit doen de meeste mensen.
Wat ook zou kunnen, is de ori. radio houden en ik meen een GROMM kastje aan te sluiten op die radio. Daar kan je dan een usb stick in doen. En op die manier muziek afspelen. Als je ff de zoekfunctie gebruikt. Is er al best veel te vinden over die fout op het forum.

zo'n grom heb ik ook werkt fantastisch, goedkoopste en alles ziet er oem uit

Ja in ben inderdaad ook van plan zo'n grom adapter te bestellen. Waar hebben jullie hem vandaan? En is het aansluiten er van makkelijk? Want er stond op die site dat je op moest geven hoeveel pins de radio heeft ofzo..

ik had hem uit amerika vandaan maar volgens mij is het hier in nederland ook te verkrijgen. maar het is makkelijk aan te sluiten op je radio, je bent het langste bezig met de radio eruit schroeven en een plekje geven voor je adapter ;)