radioactieve straling

Machael

Hoort erbij
11 jul 2011
45
0
0
Hallo allemaal,

Ik was benieuwd of er al topics waren over de Lexus (CT200H) auto's en straling. Zover ik kon zien, was dit niet het geval. Aangezien mijn CT200H deze maand komt, dacht ik, dan begin ik er zelf over.

Zijn er met mij, nog meer mensen die zich zorgen maken over radioactieve straling op hun Lexus?
Weet iemand of er vanuit Lexus of de dealer bijzondere maatregelen worden genomen op het controleren van radioactieve straling?
Zijn er misschien rapporten ove rop te vragen?
Wat gebeurt er al je auto radioactieve straling besmet is?

bvd voor de info.

MVG

Machael
 

sjoerdtiel

Hoort erbij
10 mei 2011
62
0
0
Machael zei:
Hallo allemaal,

Ik was benieuwd of er al topics waren over de Lexus (CT200H) auto's en straling. Zover ik kon zien, was dit niet het geval. Aangezien mijn CT200H deze maand komt, dacht ik, dan begin ik er zelf over.

Zijn er met mij, nog meer mensen die zich zorgen maken over radioactieve straling op hun Lexus?
Weet iemand of er vanuit Lexus of de dealer bijzondere maatregelen worden genomen op het controleren van radioactieve straling?
Zijn er misschien rapporten ove rop te vragen?
Wat gebeurt er al je auto radioactieve straling besmet is?

bvd voor de info.

MVG

Machael

Ik denk dat dit allemaal wel goed gecontroleerd wordt voordat de auto's de fabriek en anders de haven verlaten. Overigens liggen de fabrieken van Lexus wel heel erg ver van het besmette gebied af dus ik denk dat dit allemaal wel mee zal vallen. Het zou me verbazen als er auto's worden verscheept die besmet zijn.

Al met al denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken!
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Deze discussie was al gaande vlak na de ramp in Japan in de Amerikaanse media en op diverse fora. Ik moet zeggen dat ik het een vreemde lichtelijk absurde discussie vindt aangezien de ramp met de kernreactoren ongeveer 1500km van de Ct200h fabriek plaats vond/vind.
Uiteraard is het mogelijk dat bepaalde onderdelen op andere plaatsen worden geproduceerd echter zullen de auto's altijd worden gecontroleerd tevens zullen de boten worden gescand. Dus ik ben ervan overtuigd dat je je geen zorgen hoeft te maken.
:mrgreen:
 

Zwollywood

Nieuw hier
2 jul 2011
10
0
0
Ik heb op internet gelezen dat de overheid goed controleerd in Japan, maar dat er in Rusland toch auto's waren aangetroffen met een te hoge straling. Ik weet niet meer welk merk het was, en dit was vlak na de ramp.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Zwollywood zei:
Ik heb op internet gelezen dat de overheid goed controleerd in Japan, maar dat er in Rusland toch auto's waren aangetroffen met een te hoge straling. Ik weet niet meer welk merk het was, en dit was vlak na de ramp.


Dat komt omdat de auto?s bij de kernkoppen geparkeerd stonden... ;)




gr. koen