Rechter zijspiegel kantelen naar beneden bij inparkeren

dogo

Nieuw hier
22 okt 2014
7
0
0
Ik heb mijn IS300H (Business Edition met Premium navigatie) net en kan in de gebruiksaanwijzing niet vinden hoe ingesteld moet worden dat de rechter zijspiegel naar beneden kantelt bij inparkeren zodat je de stoep in de gaten kan houden. Weet iemand hier hoe dat ingesteld moet worden? Bvb dank.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Als je de optie hebt dan moet je of de linker of rechter spiegel geselecteerd hebben (maakt niet uit welke). Hij mag echter niet in neutraal staan (dus geen spiegel geselecteerd). Wanneer je hem dan in zijn achteruit zet moeten beide spiegels kantelen.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Als je de optie hebt dan moet je of de linker of rechter spiegel geselecteerd hebben (maakt niet uit welke). Hij mag echter niet in neutraal staan (dus geen spiegel geselecteerd). Wanneer je hem dan in zijn achteruit zet moeten beide spiegels kantelen.

Juist, zoals ik al beschreef maar nu duidelijk :D
 

Da_Kwant

Hoort erbij
20 feb 2014
77
2
0
Zet uw voetuig in "P" => uw spiegels naar u rij keuze instellen.
Volgende stap Zet uw voertuig in "R" => stel uw spiegels in naar uw achteruitrij keuze.
Volgende stap zou moeten zijn dat de spiegels zich terugstellen naar de rij keuze ZODRA u het voertuig terug in "P" zet.


Zo werkt het bij mij dus ik heb de optie dus ik ben benieuwd of het bij u ook werkt.
 

dogo

Nieuw hier
22 okt 2014
7
0
0
Zijn kantelbare zijspiegels op de IS300H Business Edition met Premium navigatie dan een aparte optie, die ik apart had moeten kopen/bestellen bij aanschaf van de auto?
 

dogo

Nieuw hier
22 okt 2014
7
0
0
Geen "tilt" functie van de zijspiegels in het business line pro pakket, kreeg ik vanmorgen te horen van mijn dealer Lexus Amsterdam. Jammer, ging ervan uit dat zoiets "basic" als een tilt functie wel in het business line pakket zou zitten (pakket niet "luxe" genoeg .....?). Zou wel handig zijn om mijn (optionele) 18 inch velgen te sparen bij het parkeren, nu maar extra voorzichtig zijn. De IS300H rijdt wel FANTASTISCH, het geluid van de stereo (premium navigatie pakket) vind ik erg goed en de leren stoelen zitten erg prettig, dus dat maakt een heleboel goed.