Remco, nieuw tot de Lexus groep

jopje

Nieuw hier
9 jun 2011
10
0
0
Allen, een goedemiddag.

Geheel met trots en vol jonge gezonde spanning en toch ietwat gevuld met kinderlijk enthousiasme mag ik wachten op mijn nieuwe auto, de CT200h Business Line Pro uitvoering. En de dag dat ie daadwerkelijk komt, zal er voor mij een grote last van mijn schouders afvallen (en van mijn collega's die mij elke dag moeten aanhoren).

Ik ben, door praktische redenen, een leaserijder, momenteel rijd ik nog met tegenzin in een Fiat Punto Grande. Dankzij het aantal technische mankementen mag ik nu wel m'n eerste auto kiezen.

Op dit moment (http://www.lexus.nl/leverdatum.aspx)
Leverdatum: november / december 2011

Over mijzelf
Geboren Fries, momenteel woonachtig in Hilversum.
Mijn bouwjaar is 1984 en ik hoop op 21 november mijn geliefde verjaardagscadeau (de CT200h) te mogen ontvangen.

Ben nu 26 jaar en heb eigenlijk nooit een eigen auto gehad (vroeger lenen van ouders, daarna een leasepool auto), dus ben wel enthousiast om eindelijk in een auto van eigen keuze te mogen rijden.
Getrouwd, met een vrouw die eigenlijk niet zo gek is op auto rijden, iets wat hopelijk snel mag veranderen (of niet).

Mijn ervaringen tot nu toe, qua service, community en beleving zijn boven verwachting en ik hoop, mede door deze ervaringen nog jaren te mogen genieten van Lexus.

Mogelijk dat iemand nog leuke must-do's en/of must-have's kent?
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
:hi: Idd welkom en ga genieten van je zelf uitgekozen auto! Ik weet uit ervaring hoe het voelt :D
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum. Succes met wachten en alvast veel plezier met je CT.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom! Misschien om nog meer spanning op te bouwen, maar als je je auto op 21 nov afgeleverd krijgt, dan kun je tot januari wachten... Leasebedrijven willen niet dat de auto afgeleverd wordt vanaf 2e week van nov. Ze kiezen ervoor omde auto dan in januari af te laten leveren... Misschien wist je dit al, of je hebt een deal met de leasemij afgesloten :D

Veel plezier hier op het forum!
 

jopje

Nieuw hier
9 jun 2011
10
0
0
Jay_Kay zei:
:hi: Idd welkom en ga genieten van je zelf uitgekozen auto! Ik weet uit ervaring hoe het voelt :D
Ben al druk in de weer om leuke accessoires/aankleding te verzorgen. M'n collega's zullen waarschijnlijk de grijns op m'n gezicht vastleggen, die elke week wel weer een stukje groter wordt.

mlcoolj zei:
Welkom! Misschien om nog meer spanning op te bouwen, maar als je je auto op 21 nov afgeleverd krijgt, dan kun je tot januari wachten... Leasebedrijven willen niet dat de auto afgeleverd wordt vanaf 2e week van nov. Ze kiezen ervoor omde auto dan in januari af te laten leveren... Misschien wist je dit al, of je hebt een deal met de leasemij afgesloten :D

Dit wist ik al ja, vandaar dat ik ook afspraken heb vastgelegd met onze leasemaatschappij (Terberg) en wagenparkbeheerster. Daarnaast nog via een achterdeur mijn Lexus ordernummer weten te bemachtigen, zodat ik dit (zelf) kan voorkomen en in de gaten kan houden.