Remmen revisie en onderdelen

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Beste rijders,

Als je de remmen uitelkaar haalt en je trekt de druk stiften eruit dan horen er op iedere stift een soort ring te zitten.
Wat de functie daarvan is weet ik niet maar ik heb ze niet ... de dealer heeft stiekum niets gezegd en alles in elkaar gezet. Toen de remmen weer is vast zaten door het gebrek aan gangbaarheid heb ik het zelf uit elkaar gehaald en kwam er toen pas achter dat er iets mist.
Nou is er in mijn boek wel vaker iets wat de Europeese versie niet heeft en de usa versie wel.

Hebben jullie ook ringetjes aan de uit einden van de drukstiften ?

Groet

Lexter
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Dit zijn de stiften en hier ontbreken 2 ringen die in de uitsparingen horen te zitten.


p8290152.jpg
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Ik weet zo niet waar deze stiften zitten, maar het lijkt erop alsof er een circlip in die uitsparing hoort.
Hoe groot zijn deze stiften eigenlijk? Is lastig in te schatten in de foto.
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
The slider dus ....
Die zwarte driehoekige ring is de missing part.
Ok GPS duidelijk ik kan ze los bestellen, het is toch een schande dat de Lexus dealer wel je remmen doet voor 1200 eu maar niet ff een revisie setje en 2 nieuwe ringen bestellen.
Ik heb toen ook gevraagd om een nieuw brandstof filtertje en interieur filtertje .....

Toppie is nu helemaal duidelijk mss dat dat vreemde geluid dan ook is weg gaat.

Lexter
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
het is toch een schande dat de Lexus dealer wel je remmen doet voor 1200 eu maar niet ff een revisie setje en 2 nieuwe ringen bestellen.
Ik zou dat (ontbrekend) deel dan ook nog even verifi?ren met de dealer en waarom het er niet op zit voor 1200 pietermannen.... ;) :baseball: