Robbie F stelt zich voor

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Robbie F

Nieuw hier
25 aug 2024
4
34
13
Goedenavond,

Ik ben Rob Flinterman. Wellicht komt de naam Robbie F voor sommige bekend voor aangezien ik al jaren lang bij de Corollaclub Nederland zit en daar ook het 1 en ander heb geregeld in de organisatie. Er zijn heel wat corollarijders overgestapt naar een Lexus Is en wellicht tref ik er hier nog een paar.

Maar goed ik rij al meer dan 6 jaar geen corolla meer, zo af en toe heb ik er nog 1 gehad maar dat was meer redden van die auto van de sloop of export.
De laatste corolla die ik heb gered was een Corolla T sport Compressor uit 2005.

Maar goed wat kom ik doen op het lexusforum. Ik heb van 2018 tot 2021 gereden met een gs450h uit 2006. Dit was me eerste lexus en die is me heel goed bevallen. Nu ben ik weer aan het rond kijken voor een lexus en ga er aankomende donderdag 1 bekijken.

Ik ben benieuwd of er veel meetings of evenementen worden georganiseerd vanuit hier.

Mag
 
Welkom! Leuk hoe mensen doorrollen van auto naar auto en van forum naar forum.

Ik ben hier ook pas kort. Van Starletforum naar Priusforum wat later het Toyota hybride forum was en nu (ook) hier.

Wat voor Lexus ga je mee proefrijden?

Er is heel binnenkort een Lexusmeeting, elders op dit forum staat er meer info over.
 
Welkom Rob.

Ik ook Oud-CorollaClubforum bezoeker / schrijver. :-)
Meen zelfs dat er elkaar heel kort eens ontmoet hebben bij een Corollameeting in Nijkerkerveen bij C.A.R.

Het Lexus-forum mag zich in de handjes wrijven met zo'n technisch onderlegd en enthousiast lid!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa en Robbie F
Welkom! Leuk hoe mensen doorrollen van auto naar auto en van forum naar forum.