Ruitenwisserbladen

Mocht je ze daar bestellen, let dan ff goed op dat je ze voor LHD besteld en niet voor Groot Brittannie
 
Dank je voor de tip Lexpeter. Ik kom op die site twee alternatieven tegen van Denso voor zowel bestuurders- als bijrijderszijde, klein prijsverschil. Beide niet geschikt voor GB. Ik zou dan zelf het duurste alternatief pakken? Kenmerken zijn zo te zien voor beide alternatieven identiek.

Raar dat die site mijn kenteken niet herkende overigens maar zoeken op model lukt ook wel.
 
Weet je zeker dat ze versleten zijn en niet alleen vervuild met aanslag? Een goede reiniging doet soms ook wonderen. Ik doe minstens 5 jaar met dezelfde ruitenwissers, wellicht langer. Bijna elke beurt vraagt Peterman dat ze vervangen moeten worden, ik zeg dan nee en maak ze schoon waarna ze weer als nieuw zijn. Tenzij ze gescheurd zijn, dan kun je niet anders.
 
De linker is over een afstand van zo'n 10 centimeter gescheurd inderdaad, dus vandaar en dan allebei maar gelijk.

En in Groningen regent het natuurlijk vaker dan in Twente, slijten ze harder :cool:
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Lexus4me en Bobusa
Dank je voor de tip Lexpeter. Ik kom op die site twee alternatieven tegen van Denso voor zowel bestuurders- als bijrijderszijde, klein prijsverschil. Beide niet geschikt voor GB. Ik zou dan zelf het duurste alternatief pakken? Kenmerken zijn zo te zien voor beide alternatieven identiek.

Raar dat die site mijn kenteken niet herkende overigens maar zoeken op model lukt ook wel.
Heb met mijn kenteken ook regelmatig dat probleem, zal wel aan website liggen.
Ze
Altijd de varianten met ''L" nemen.
Klopt, blijven dus 2 over en prijs valt reuze mee