Schade op deur naar meeting van vandaag 18-06-2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Beste mensen,

Na een leuke dag gehad te hebben bij de Lexus meeting vandaag in Arnhem, werd ik verrast door schade op mijn deur bij de bijrijderskant... en dit zat er nog niet op toen ik hem vanochtend aan het poetsen was...
Toen ik rond half 1 aan kwam rijden, was er geen plek meer op de grote parkeerplaats, dus moest ik een stukje door, en daar op de parkeerplaats rechts gaan staan... Daar zag ik dat er een Lexus RX (grijs) naast mij ging staan, die voorruit inparkeerde... Later ben ik de auto gaan ophalen om hem dichterbij te zetten, en ben ik constant bij de auto geweest.. En het viel mij hier thuis pas op... Dus hoogst waarschijnlijk is het de RX geweest die naast me heeft gestaan op die ene parkeerplaats.

Het is ook een best deukje, en ik zie ook grijze lak op mijn deur, dus degene bij wie dit gebeurd is, moet dit zeker gemerkt hebben...
Ik baal hier enorm van... zeker gezien het een meeting is voor mensen die van hun auto houden... En ik dit totaal niet verwacht had daar.. want normaal let ik altijd op met parkeren dat ik hem niet in datsoort vakken neerzet...

Ik hoop dat ik op deze manier deze meneer of mevrouw kan vinden, en dat we het netjes kunnen afhandelen via de verzekering... Misschien zijn er zelfs foto's gemaakt van dat groepje auto's die daar stonden, dan kan ik misschien nog een kenteken noemen.

Ik weet dat ik op dit forum waarschijnlijk de meeste kans heb, dat ik deze meneer of mevrouw kan vinden.
Ik probeer er ook nog een paar foto's bij te zetten.

Verder moet ik zeggen dat de meeting weer top geregeld was! Lekker eten en drinken, een hoop mensen, en natuurlijk heeeeel veeel mooie auto's!! En we hadden TOPweer!! Weer een pluim voor de organisatie!!

Alvast bedankt.

Groetjes Erik Zalm.
 

Bijlagen

  • DSC01180.JPG
    DSC01180.JPG
    298,6 KB · Weergaven: 49
  • DSC01179.JPG
    DSC01179.JPG
    362,2 KB · Weergaven: 49
  • DSC01177.JPG
    DSC01177.JPG
    479 KB · Weergaven: 50
  • DSC01178.JPG
    DSC01178.JPG
    350,4 KB · Weergaven: 53
  • DSC01181.JPG
    DSC01181.JPG
    231,1 KB · Weergaven: 49

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.124
4
837
113
Erik, erg vervelend dat dit gebeurt is.
Ik sluit dit onderwerp voordat er nare beschuldigingen gezegd worden die misschien wel niet kloppen.
Auto's reden constant op en neer.
Indien iemand zich wilt melden a.u.b. via PB aan Erikzalm doen en niet openlijk hier.
Erik, als er nog meer te melden is dan open ik dit topic weer voor je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.