Scherp randje bij gordel bevestiging bestuurder

Bas Timmermans

Hoort erbij
24 nov 2013
78
0
0
Vandaag voor wat kleine dingetjes bij de dealer. Ook ff gevraagd of ze konden kijken naar het scherpe randje van de tunnel bij de gordelbevestiging. Tijdens de klusjes ff in de showroom in wat andere ISen gevoeld en ook daar een scherp randje. Komt even later de monteur de showroom binnen en doet hetzelfde. Ik loop hem tegemoet en zeg.... Ik heb toch niet een ontwerpfouten gevonden, hij zegt: ik ben bang van wel. We gaan dit aan Japan melden. Overigens hebben ze wel een klein stukje foam geplakt zodat het niet scherp meer is. Bij jullie ook een scherp randje? 10 tegen 1 van wel:)
 

Bas Timmermans

Hoort erbij
24 nov 2013
78
0
0
Ff geen foto bij de hand. Het is waar het metalen deel van de tunnel op het kunsstof aansluit net boven de gordel sluiting. Ik heb naast mijn eigen wagen nog 3 wagens in de showroom gevoeld en ook daar een scherp randje. Het lijkt of het metalen deel niet goed in het kunststof deel geklikt is maar dat is niet de oorzaak.
 

leeuws

Actief
25 okt 2013
139
1
0
heb je al een foto? want ikheb me al rot gezocht, maar nog steeds niets gevonden.
als het bij mij niet is, maak ik ook een foto die je dan weer kan gebruiken bij je dealer.
 

Bas Timmermans

Hoort erbij
24 nov 2013
78
0
0
Het is het fluffy stukje. De dealer heeft er wat opgeplakt.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    209 KB · Weergaven: 54

leeuws

Actief
25 okt 2013
139
1
0
Ik vind er echt nergens een scherp stukje. Als het morgen licht is maak ik een foto. Help me er nog een keer aan denken als het te lang duurt, want in de drukte van de dag durf ik zoiets wel eens vergeten.
 

leeuws

Actief
25 okt 2013
139
1
0
Zou het kunnen dat het om de gietnaad gaat van de plastic? Dat die bij jou niet voldoende is verwijderd? Want dat voel ik wel, dat er een naad zit van de mal waar het stuk in gemaakt is.
 

leeuws

Actief
25 okt 2013
139
1
0
Dat zou makkelijk moeten kunnen verholpen worden met een klein vijltje of een scherp mesje (wel moeilijk bereikbaar met een mes). Want een scherpe naad komt doordat het overtollige plastic niet goed is verwijderd. (Ik ken het probleem goed vanuit m'n job, waar ik nog als eens met rotation moulding te maken krijg)