Shootout IS-F vs RS4

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
69
0
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/oO9_9xdwWWc&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/oO9_9xdwWWc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Tja, dit is natuurlijk geheel niet geloofwaardig...

En wel hierom:

(1) Het zijn Amerikanen en die kunnen niet rijden (ik spreek uit ervaring)
(2) Deze man heeft een wel heel gaye wielrenbroek aan :lol:

Begrijp me niet verkeerd hoor; ik ben blij dat de Lexus wint... 8)

Loki.

LOL! Nu je dat zo zegt ;) Toch zou het leuk zijn om eens een echte face-off te zien tussen de IS-F, de RS4, de M3 en de C63AMG. Misschien nog leuker als wij deze dan mogen rijden :P

Een leuke auto dus! . maar je ziet weinig van de snelheid. :cry:

Ik vind zelf van alle snelle Sedan's de Cadillac CTS-V nog altijd heel leuk. de nieuwe vooral dan. Dat is jammer genoeg een segment hoger. maar hij verslaat alles in die klasse! 8O

Dikke badboy auto:

2009_Cadillac_CTS-V_burnout.JPG

Maar een zwarte IS F is ook heel gelikt:

08_lexus_is_f_nm_02.jpg

vind dat blauw zo 'racy' staan.. :oops:

Dat wel, vind dat Audi er soms helemaal schreeuwende combinaties op na laat. knal geel/rood :lol:

Dan is dat blauwe van de IS-F nog ingetogen :)
Maar vind een 'kleurtje' wat leuker, valt niet zo op :D

Ik was zelf trouwens verbaast over het feit dat die Cadillac de snelste tijd op de Nurburg ring heeft neergezet voor een productie sedan! wist niet dat die Amerikanen wel degelijk auto's kunnen maken die daadwerkelijk een bocht kunnen maken :lol:

Meen je dat? Dat had ik ook niet echt verwacht! Je zou toch denken dat de M5 de caddie laat staan, zeker op een circuit.

Ja, nu is Lexus dus aan de beurt om een GS (hybride?, zou wel tof zijn) te maken die met de Cadillac de straat aanveegt!