Sinds een maand Lexus rijder... even voorstellen dus

the Stig

Nieuw hier
16 feb 2013
8
0
0
Hallo iedereen, eindelijk even de moeite genomen om mij hier te registreren. Ik rijd sinds een maand een Lexus is200 Sport en moet zeggen: dat is echt een verademing! Hiervoor jarenlang Toyota gereden, met een uitstapje naar Renault en Alfa Romeo, wat niet zo'n succes bleek te zijn. Laatstgenoemde Alfa is spontaan overleden na drie maanden bezit. Nu maar weer gekozen voor een echte auto dus :D

Mijn Lexus stamt uit '99 en is zilverkleurig, heeft niet te gek veel gelopen (147K) en op twee kleine plekjes op de voorbumper na nog in perfecte staat! Interieur is ook nog netjes, al is het jammer dat de vorige eigenaar, of eigenaren, ringdragers waren waardoor de pookknop er behoorlijk gekrast uitziet. Behalve dat: he-le-maal top!

Ik hoop dat ik er nog heel wat jaartjes plezier van mag hebben :)

By the way, voor diegenen die van dat soort dingen houden heb ik van de week een geinig filmpje van de auto op youtube gezet: http://www.youtube.com/watch?v=uEl-eKQpPj8
 
Cool fimpje hoor ;)

Welkom hier en proficiat met de fraaie aanwinst. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je die Alfa hebt gesloopt, alhoewel, daar hoef je vaak niet veel voor te doen :P

Dat pookknopje kun je toch eenvoudig vervangen? (of even laten polijsten ofzo).
 
Welkom op het forum :) Geweldig filmpje :rulez: Heel veel plezier met de IS, maar dat komt wel goed denk ik!
 
Welkom op het forum, en idd een zeer mooi filmpje, leuk in elkaar gezet, :dance: maar veel plezier hier, en met de is200 Sport gaat dat zeker lukken.
 
Welkom!

Ik zat bij de intro van het filmpje al van: ok en wanneer komt nu de overgang... en daar kwam tie :) Leuk gedaan hoor.
 
Welkom,
en dat geslaagde filmpje beschouwen we maar als open sollicitatie naar de functie van lexusforum/meeting verslaglegger en documentairemaker, Wat mij betreft ben je aangenomen.
 
Welkom hier! Nu heb je de lat hoog gelegd voor de anderen, ze hebben foto's en jij komt aanzetten met een film! :D
 
Haha Bedankt voor het warme welkom iedereen :) Binnenkort ook maar eens even een paar leuke foto's en een korte samenvatting van mijn ervaring met de Lexus online zetten :) Die auto is echt waanzinnig fijn!