Skibox van lexus

Cindy220D

Nieuw hier
12 jun 2009
15
0
0
Wij zijn op zoek naar de skibox van Lexus en mensen die daar ervaring mee hebben.
 

Lex839

Hoort erbij
14 mei 2010
48
10
8
In bijna een jaar geen 1 reactie? Heeft niemand dakdragers en een ski/bagage box voor de IS?

Wij in ieder geval wel. We hebben de Lexus dragers en bagage box (380l), voldoet prima!
Niet storend veel meer windgeruis en ook het brandstof verbruik neemt niet gigantisch to.
 

TheCleaner

Nieuw hier
28 jul 2010
22
0
0
Ik heb wel de originele dakdragers van lexus, maar niet de skibox.......

Bij gebruik van je dragers wel je dak beschermen, laten anders lichte afdrukken achter.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Bij mijn auto hebben ze een keer zulks op het dak gehad, die heeft inderdaad wat raars met de lak gedaan :sad:
 

Lex839

Hoort erbij
14 mei 2010
48
10
8
In de gebruiksaanwijzing van de dakdragers waarschuwen ze inderdaad voor "beschadigingen" in de lak. Je moet de lak goed schoonmaken voor montage, de dakdragers niet onnodig lang op de auto laten zitten en alles niet te strak aandraaien. Bij onze IS kun je geen sporen van de dakdragers zien op het dak.

In Duitsland kom je nog wel eens een IS tegen met dakdragers en dan meestal een fietsenrack er boven op.
 

Cindy220D

Nieuw hier
12 jun 2009
15
0
0
Bedankt voor de reacties. Inmiddels originele dakdragers gekocht en een skibox van hapro. En dit bevalt prima.
Je moet inderdaad uitkijken voor beschadigingen aan de dakrand dit is simpel te verhelpen door bijv. een stukje tape op de dakdrager te bevestigen.
gr. Cindy
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Het is ook aan te raden nooit ducktape te gebruiken op je auto :lol: :mrgreen:

... ik spreek uit ervaring :roll: