slechte radio ontvangst is300, pioneer 2-din

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
385
122
43
Heren,

Ik ben nu al lange tijd aan het kloten met slechte radio ontvangst, ik krijg het niet goed. Alles aan de auto is goed en het blijft slecht.

antenne versterker, nieuwe antenne kabel, nieuwe antenne voet, niks met resultaat.

Zijn er meer mensen met slechte radio ontvangen icm pioneer? Zo ja, wat is hier aan gedaan?

Ik heb er een pioneer AVH-X8500bt in zitten.
 

covko

Actief
9 mrt 2011
296
39
28
Heb je de wagen gekocht met deze radio of is de slechte radio ontvangst gekomen na het vervangen van de head unit?
 

covko

Actief
9 mrt 2011
296
39
28
Is er iemand van wie je eventueel een andere radio kan gebruiken voor te kijken of dan het probleem opgelost is (radio kan ook het probleem zijn) en krijgt de antenneversterker wel stroom?
 

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
385
122
43
geloof mij, alles aan de auto is goed.

Het vervelende is gewoon dat het aansluiten allemaal zo moeilijk moet, en dat de montage nogal omslachtig is, anders had ik inderdaad een andere radio kunnen pakken om het 100% te kunnen bevestigen.

Ik lees net reactie van pioneer en die zegt ga maar naar een pioneer dealer. Ik zit er eerlijk gezegd ook niet op te wachten om dan weer 3 weken het toestel kwijt te zijn dus wat ik hier mee ga doen weet ik ook nog niet..
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Weet je ook niemand in de buurt met een pioneer radio met dezelfde aansluiting, die je natuurlijk wil helpen?