Sleutel voorinstellingen wijzigen (opgelost, info in bericht)

GerardNijenbrinks

Nieuw hier
12 dec 2020
16
6
0
Ik vraag wel veel zie ik, maar goed, ik moet ook nog veel leren over m'n eerste Lexus ;-)

Ergens in een ander draadje las ik "Je kunt ook per sleutel voorkeuze instellingen maken, handig als meerdere mensen de auto gebruiken met ieder hun eigen sleutel." En het klopt inderdaad dat er een groot verschil is in de stoel/spiegel instellingen tussen de twee sleutels die ik heb.

Kan iemand vertellen hoe je nieuwe instellingen in de sleutels programmeert? Ik kan er niets over in de owners manual vinden...

Groet,

Gerard

IMG_5625.jpg - Klik op de afbeelding voor een grotere versie Naam: IMG_5625.jpg Bekeken: 27 Grootte: 301,9 KB ID: 178184
 
Laatst bewerkt:

GerardNijenbrinks

Nieuw hier
12 dec 2020
16
6
0
Arbitrator bedankt voor je hulp. Mijn CT is van 2011 en het staat echt niet in m'n handleiding; niet in de beknopte en niet in de uitgebreide handleiding (van oa. het navigatie systeem). Meer handleidingen zitten er niet bij mijn auto.

Via de link die je aangaf - die had ik inderdaad ook gevonden - zie je ook dat er pas vanaf 2014 een Nederlandse CT handleiding is. Die had ik niet gedownload, a) omdat ik een handleiding (van m'n 2011) heb, en b) omdat m'n auto niet van 2014 is. Ik heb inmiddels wel een Engelse 2011 handleiding gevonden, en daar staat het inderdaad ook wel in.

Hoe den ook, nogmaals bedankt voor je hulp en dat je toch even gereageerd hebt.
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Arbitrator bedankt voor je hulp. Mijn CT is van 2011 en het staat echt niet in m'n handleiding; niet in de beknopte en niet in de uitgebreide handleiding (van oa. het navigatie systeem). Meer handleidingen zitten er niet bij mijn auto.

Via de link die je aangaf - die had ik inderdaad ook gevonden - zie je ook dat er pas vanaf 2014 een Nederlandse CT handleiding is. Die had ik niet gedownload, a) omdat ik een handleiding (van m'n 2011) heb, en b) omdat m'n auto niet van 2014 is. Ik heb inmiddels wel een Engelse 2011 handleiding gevonden, en daar staat het inderdaad ook wel in.

Hoe den ook, nogmaals bedankt voor je hulp en dat je toch even gereageerd hebt.

Haha oke mooi dat het gelukt is. Geluk bij een ongeluk dat ik random de handleiding van 2017 gepakt heb dan. :grin:

pro tip: je auto is van 2011 maar (als het goed is) van modelreeks 2011-2014, soms is het inderdaad even zoeken bij welk bj er wel of geen resultaat is. Bij onderdelen en specificatielijsten is dit af en toe ook een gehannes.

Ik heb bij mijn Auris geleerd dat bij de auto (vaak) een beknopte handleiding zit + infotainmentboekje.
maar online kun je dan vaak nog de extra uitgebreide handleiding vinden. Bij deze site kun je relatief goedkoop extra boekjes laten drukken: https://autoboekjes.nl/categorie/lexus/ct
 

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
674
594
93
Bij deze site kun je relatief goedkoop extra boekjes laten drukken: https://autoboekjes.nl/categorie/lexus/ct

Dat laten drukken is een heel goed idee, heb dat destijds ook gedaan. Het werkt een stuk handiger dan een pdf handleiding van 1200 pagina's die soms ook nog is voorzien van een blokkering tegen afdrukken. Die afdrukbeveiliging kun je weliswaar soms via een dubieuze internetlink ook nog wel eens opheffen, maar het blijft behelpen om met een paar afgedrukte losse bladzijden in je auto zitten rommelen.