SOT

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sot
  • Startdatum Startdatum

sot

Hoort erbij
1 nov 2013
77
2
0
SOT is van Schnauzer On Tour, onze 2 schnauzers die overal mee naar toe gaan :mrgreen:
Baasje rijd sinds vandaag een IS200 Sportcross van 2005,
SOT woont in Oirschot, in de buurt van die V12 :hi:
Ik was op zoek naar 17 "velgen zonder banden en kwam hier terecht.
Op de auto liggen nu 4 nieuwe winterbanden op de 16 "velgen, maar voor de zomer gaat er 17' onder.
Goedkoopste is de orginele 17 " velgen, mooier vind ik de OZ grand turissmo in antraciet.
Maar heeft iemand nog een goed setje liggen zonder banden ?

Jos
 
welkom Jos en veel plezier hier op forum.
Misschien is de 19'' BBS-replica velgen {breedset} wat voor je,staat onder kopje 'marketplace',zou wel heel vet staan onder jouw SC. :O :O
Succes
 
Welkom Jos! Veel succes met de zoektocht en veel fijne km gewenst!
 
Welkom jos, en natuurlijk je schnauzers, en veel plezier hier en met je IS 200 Sportcross.
 
Welkom Jos, Jerommeke en Kuifje! Genoeg velgenspul nieuw of tweedehands te krijgen. Origineel blijft toch wel heel mooi.
 
De IS200SX wordt verkocht, de vrouw gaat wat anders rijden en ik zoek iets met 4x4, kan helaas hier geen advertentie zetten
Dus als iemand intresse heeft in een tadeloze IS200 SX met 90k en 2e eigenaar. PM me
 
Waarom zou je hier geen advertentie kunnen plaatsen,
die 50 post voorwaarden geldt denk ik niet voor leden die al ruime tijd actief zijn op het forum,
dat is volgens mij meer om handel van eendagsvliegen e.d te voorkomen
 
Stuur de mods een pm misschien kunnen ze dan een uitzondering maken voor je...
 
Beste Sot, plaats hier nog 1 berichtje en je hebt 50 berichten en toegang.
 
Lol. Maar beste SOT is niet nodig. ;-)
Maar ik zie de SC graag vertrekken naar een liefhebber, ik zelf wil naar een RAV4, wat de vrouw heeft gekocht wil ik hier niet melden