Spiegels Inklappen / Ramen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum

Brian

Hoort erbij
17 nov 2010
43
0
0
Hallo Heren

Hebben jullie een idee of het mogelijk is dat wanneer ik de auto op slot doe via mijn sleutel je de Spiegels automatisch kan laten inklappen ,ik zou dit graag willen en misschien is er ook de mogelijkheid om meteen je ramen omhoog te laten gaan .
Ik zou dit graag willen doen op mijn IS 200 .

Ik hoor graag jullie reactie .

Brian

wow die auto ziet er strak uit ,hoop dat er mensen zijn die weten of het allemaal mogelijk is en niet te veel moeite kost :) , maar dat zal wel goed komen denk ik

Ik denk dat je dan zelf een regelunit moet gaan bouwen of zo iets uit een andere auto. Het zal wel wat moeite kosten denk ik.

gr. Koen

Hoi Brian, was je vorige auto misschien een Volkswagen / Seat / Skoda / Audi waarbij je alleen de knop op je afstandbediening 2 seconden ingedrukt moest houden om dit te doen :-)?

Zeker interessant. Misschien dat je module van de is250 kan gebruiken maar dat wordt een duur geintje. En anders wordt het inderdaad een aparte regelunit die je zelf moet aansluiten en eventueel programmeren. Lijkt me veel werk om te doen.

Hahaha nee ik heb al die merken die jij juist opnoemt niet gehad , maar ik heb het wel vaak bij andere merken gezien en bij een Amerikaanse Lexus waar ook het dak open en dicht ging wanneer hij de deur open of dicht ging dus het leek mij wel heel tof om ook zoiets te creeren op mijn eigen Lexus IS 200 .Ik ga zelf ook even snuffelen op mijn werk snuffelen .

Ik heb het wel in me auto, maar gebruik eigenlijk niet zo heel vaak :P haahah maar het is wel handig als je aan komt lopen en de ramen gaan alvast open om allemaal warme lucht uit je auto te laten ontsnappen. :P

poe wat een mooie link Marv en wat een knaller van een lex heeft die gast @ brian vw en die andere duitsers noemen dat de comfort schakelaar mischien dat zoiets in zijn geheel in een lex gebouwd kan worden meestal word het achter het alarm bij aangesloten

Brian zei:
Hahaha nee ik heb al die merken die jij juist opnoemt niet gehad , maar ik heb het wel vaak bij andere merken gezien en bij een Amerikaanse Lexus waar ook het dak open en dicht ging wanneer hij de deur open of dicht ging dus het leek mij wel heel tof om ook zoiets te creeren op mijn eigen Lexus IS 200 .Ik ga zelf ook even snuffelen op mijn werk snuffelen .

Laat even weten of je iets vind, ik denk dat er meerdere mensen dit op hun auto wensen. Ik wil in ieder geval! :D

gr. koen

@Joop
Dit dacht ik inderdaad ook , ik heb vernomen dat ik een raam module moet aanschaffen . Volgende week moet ik even met een inbouwer bellen en kijken of dit mogelijk is voor de IS 200 . Voor de spiegels heb ik vernomen dat dit niet zo een probleem moet zijn en alleen een goede relais moet aanschaffen zodat hij met puls van deuren sluiten gewoon inklapt . Dus hopelijk kan ik dit snel gaan realiseren .

volgens mij zit er zo 1 in voor het opendak bv die zou je dan denk ik met een aanpassing kunnen gebruiken voor de spiegels, beetje prutsen :rulez: