Sportcross voorbumper op sedan

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
636
68
28
Mijn IS200 sedan heeft een niet hele fraaie voorbumper (steenslag en lakschade op de hoeken). Ik heb de Sportcross bumper altijd wel fraai gevonden en ik vroeg mij af of deze ook op een sedan past. Op US fora geven ze aan dat ook de crashbalk verwisseld moet worden, maar ik geloof dat de Sportcross en Sedan van de US-markt ook weer anders zijn dan de EU I(groter plat oppervlak onder de lichten).

Ik ben wel benieuwd of iemand op dit forum de swap wel eens heeft gedaan of overwogen.

Het lijkt erop dat men, in ieder geval op dit forum, geen ervaring heeft met de ruil die je voorstelt. Dan toch maar laten spuiten? Is waarschijnlijk goedkoper en minder ingewikkeld.
Of ben je al verder?

Nee, niet verder, de aanbieder had in iedergeval de bumperbalk er achter niet meer en deze schijn je volgens de US/UK fora wel nodig te hebben om conversie te doen. Inmiddels wordt m'n IS200 wel een beetje slecht aan dorpels en wat plekjes rond de voorruit (nog geen lekkage). Het opnieuw spuiten van de bumper fluft dus enkel lokaal de cosmethiek op. Ik was stiekem al naar een IS 200/300 Sportcross aan het kijken...

• Leuk
Waarderingen: Bobusa