Sportcross

mooie auto hoor heb er zelf ook een (is300 sportcross).
dat lampje, ik weet niet of je heel technisch bent maar anders zit er een diagnosestekker onder de kickpanel.
(onder je stuur bij de pendalen) daar kun je het kapje afhalen en dan positie 4 en 13 doorverbinden dan krijg je knippercodes.
hiervan is de eerste reeks de tientallen en de tweede reeks de eenheden bijvoorbeeld code 32.
geef die code hier door en we zoeken het wel even voor je uit.
 
patriekske zei:
mooie auto hoor heb er zelf ook een (is300 sportcross).
dat lampje, ik weet niet of je heel technisch bent maar anders zit er een diagnosestekker onder de kickpanel.
(onder je stuur bij de pendalen) daar kun je het kapje afhalen en dan positie 4 en 13 doorverbinden dan krijg je knippercodes.
hiervan is de eerste reeks de tientallen en de tweede reeks de eenheden bijvoorbeeld code 32.
geef die code hier door en we zoeken het wel even voor je uit.

Bij Toyota hebben ze 'm even snel nagekeken op storingen en deze kunnen ze niet wissen.
Van de week wordt er nog eens nader naar gekeken, en trachten ze de storing te verhelpen, het zou 'm in de linker voorstoel moeten zitten.
Verder is het een heerlijke auto, en wat een airco!!!!
 
Welkom hier! Mooie auto en mooie kleur... Alleen je zult blijven poetsen! Haha! Veel plezier hier op het forum!
 
Welkom op het forum en gefeliciteerd met de Sportcross! :rulez:

Vervelend van de storing, airbag wil je namelijk wel functioneel hebben.. ;)

Soms kom je ook wel een breuk(je) in de spiraalkabel achter het stuur tegen, dus ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt. Succes ermee!
 
GPS-10 zei:
Welkom op het forum en gefeliciteerd met de Sportcross! :rulez:

Vervelend van de storing, airbag wil je namelijk wel functioneel hebben.. ;)

Soms kom je ook wel een breuk(je) in de spiraalkabel achter het stuur tegen, dus ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt. Succes ermee!


Als ik weet wat het probleem is, zal ik het niet nalaten het hier te posten.
 
Welkom op Het Lexus Forum, weer iemand uit de buurt, misschien zien we elkaar nog wel. :D
 
Deethan zei:
cvvracing zei:
Knappen auto alleen 1000cc te weinig :) :)

Inderdaad.
Maar aangezien wij even willen wennen aan het lexus imperium beginnen wij gewoon onderaan.

Da's idd een goed idee om onderaan te beginnen, maar dat kan gevolgen hebben,
sommige zitten ondertussen aan 5000cc . . .

Zo'n sportcross is idd een leuke auto, heb er ook ??ntje gehad.
 
GPS-10 zei:
Welkom op het forum en gefeliciteerd met de Sportcross! :rulez:

Vervelend van de storing, airbag wil je namelijk wel functioneel hebben.. ;)

Soms kom je ook wel een breuk(je) in de spiraalkabel achter het stuur tegen, dus ik ben benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt. Succes ermee!

Na uitgelezen te zijn bij de Lexus dealer..

De storingscode is B1141, en de omschrijving door de monteur: ?onderbreking in systeem/ecu defect?.