Stabilisator stang linkjes

jwvdw

Hoort erbij
14 dec 2014
43
2
0
In het Citro?n forum noemde we het pokkepokkepok-stangetjes naar het geluid over idyllische klinker weggetjes. ( Mijn excuses voor mijn verleden ;)). Lijkt me een aannemelijke oorzaak.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Goeie vraag Barry, ik zou het niet weten, als ik op onderdeelnr zoek dan krijg ik wel andere producten te zien dan wat jij naar refereert, namelijk deze
 

toyboy

Actief
22 jan 2012
301
9
18
Heb je de 2 rubbers waarmee de anti-roll bar aan de carrosserie bevestigd is al vervangen ? Kan ook wat speling in optreden na verloop van tijd (goedkope oplossing om mee te beginnen). Verder de isolatorrubbers (ringen) van de veren controleren (met name aan de achterzijde). Als deze vergaan/kapot zijn kan het uiteinde van de veer tegen de veerschotel aan komen (heeft bij mij het probleem opgelost). Zijn wel iets lastiger te vervangen (moet de schokdemper er onderuit en de veer gedemonteerd worden).
 

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
De 2rubbers waar de stang mee vast zit zien er nog goed uit, nu is het linkje ook niet de duurste oplossing en lijkt me wel het proberen waard. Ik heb de oem veren pas recent weer gemonteerd en dat zag er ook nog allemaal goed uit (opnieuw in elkaar gezet)