Stanceworks Lexus artikel

nice, maar die rooie vind ik echt helemaal niks! maar ieder z'n ding natuurlijk.. blijft het leuk op de straat :)

Had ik gisteren ook gezien.

Vind persoonlijk die rode vetter dan de zwarte,
:D maar wil ze allebij wel in mijn garage hebben staan :worship:

Alor zei:
Mooie auto's maar wat staan die velgen er lelijk onder zeg.
Schuin en veel te ver naar buiten, zelfs die velgrand steekt uit.

Nee niet mijn ding.

Heel erg amerikaans.
Nog veel erger is een andere trent op de wagens daar: oversized velgen, bijv. 24" op een GS......... Ik ben de formele naam hiervoor vergeten. Dit heeft een naam, net zoals bijv. de VIP style.

blue-eyes zei:
Heel erg amerikaans.
Nog veel erger is een andere trent op de wagens daar: oversized velgen, bijv. 24" op een GS......... Ik ben de formele naam hiervoor vergeten. Dit heeft een naam, net zoals bijv. de VIP style.

Alor zei:
Donk

nog erger :D

Zo noemen ze dat wellicht in Brabant :P
Is het niet iets van DUB style?

Je hebt wel een punt, het gaat in bijde gevallen om grote wielen, maar....

Bij donk (nog genoemd sky-scrapers) gebruikt men meestal grote sedans of coupe's waar zo groot mogelijke velgen opgezet worden en aangepaste ophanging, naar boven wel :)

DUB is het meestal verlagen en chroom velgen en veel bling-bling. Dub is trouwens ook een merk van vooral velgen.

Ik hou niet zo van het UCF20 facelift model, maar die rooie is inderdaad heel mooi. Toch wel teveel camber achteraan.

Hoelang kan je nu met een set banden rijden?? Een paar duizend km en ze zijn kapot...

Ik ben geen LS fan maar afgezien van het mega camber feitje aan de achterzijde is dit een erg nette wagen :)