Standaard accu 45ah voor de Lexus RX400 te licht?

Melle

Nieuw hier
25 jul 2022
2
0
1
ik heb deze accu erin zitten: https://www.accudeal.nl/p/optima-yts5-5-yellow-top-yt75s/
Top ding, probleemloos, altijd genoeg stroom.
Ja ik was op zoek naar een accu met groter vermogen. Mijn accu dealer beweerde dat het niet bestaat voor dit model. Onzin dus. Uiteindelijk gewoon een nieuwe accu geplaatst en het probleem is nu over. Misschien komt het peobleem weer terug als de accu te vaak leegetrokken wordt. Dat hij het niet aan kan?
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
412
148
43
De standaard accu kan maar weinig hebben. Een keer (winter met pekel), (normaal altijd handwas) de auto door zo'n lange wasstraat gedaan. Dan moet hij in neutraal en ja, halverwege gingen de alarmbellen af, AUTO IN P ZETTEN. te weinig stroom, Word natuurlijk niet geladen in neutraal maar met motor aan een paar minuutjes neutraal moet toch kunnen lijkt me. Nee dus. Ook de auto alleen op contact een iets langere tijd is al funest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
961
499
63
De standaard accu kan maar weinig hebben. Een keer (winter met pekel), (normaal altijd handwas) de auto door zo'n lange wasstraat gedaan. Dan moet hij in neutraal en ja, halverwege gingen de alarmbellen af, AUTO IN P ZETTEN. te weinig stroom, Word natuurlijk niet geladen in neutraal maar met motor aan een paar minuutjes neutraal moet toch kunnen lijkt me. Nee dus. Ook de auto alleen op contact een iets langere tijd is al funest.
Klopt, daarom alle ventilatie, stoelverwarming en muziek uitzetten in zo’n geval. Ook de elektrische stoelen niet verstellen.