Status voertuig

Luciano

Nieuw hier
11 nov 2024
4
8
3
Ik wil op mijn MyLexus-App (Lexus Link+) via 'Staus bekijken" te weten komen of de portieren van mijn wagen al dan niet vergrendeld zijn. Ik krijg echter geen juiste informatie. De Status 'laatst bijgewerkt' is namelijk altijd te oud (vele uren te laat), dus nooit echt up to date. Is dit op te lossen?

Is dat niet gewoon het tijdstip wanneer er voor het laatst iets gewijzigd is? Ik zie bijvoorbeeld precies het tijdstip wanneer ik (gisteren) mijn auto geparkeerd heb.
Maar je kunt de status opnieuw opvragen door met je vinger van de bovenkant van het scherm naar beneden te trekken. Dan zie je het rond draaiende cirkeltje en na enige tijd (30-40 seconden) is dan de data geupdate met het tijdstip van nu erbij.
Zo werkt het tenminste bij mijn NX en de Lexus Link+ app op Android.

PS: welkom op het forum! Stel je nog even voor in het daarvoor bedoelde topic, wel zo leuk!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: levensnevel
Jammer genoeg werkt de ‘Lexus Link+’ niet bij onze NX 😏
Wij gebruiken de spiegels ‘inklap’ functie als visueel hulpmiddel om te zien of we haar inderdaad afgesloten hebben.
In onze ‘UX 300E’ gebruikten we, zoals @sanookh beschreef, de ‘pull down’ methode om de actuele status van onze UX te weten te komen. Was handig om te zien hoeveel kWh’s er inmiddels bijgeladen waren

Hey sanookh, ik heb van boven naar beneden geveegd -het 'cirkeltje' draaide inderdaad-, maar nog steeds het tijdstip van gisteren. Nochtans ondertussen (uutje geleden) een rit gedaan, maar deze staat nog steeds niet in mijn Ritten-overezicht. Er is blijkbaar geen Online-connectie.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: levensnevel