Stichting Lexusforum

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
69
0
Omdat Lexusforum.nl groter begint te worden hebben wij enige maanden geleden besloten om een stichting op te gaan zetten. Dit zorgt er voor dat het forum de bescherming geniet van een rechtspersoon. 12 juli jl. werd stichting Lexusforum een feit.

Binnenkort ga ik de domeinnamen en de hosting overdragen aan deze stichting. Dit betekend ook dat wij donaties kunnen gaan accepteren. Hoe dat precies in zijn werk zal gaan, moeten wij nog even uit zoeken.

Het doel van de stichting komt neer op het organiseren van meetings en het tot elkaar brengen van Lexus rijders in Europa op verschillende manieren, maar de nadruk ligt op het forum platform.

Meer over dit onderwerp de komende weken.

:flowers: Mag ik de eerste zijn om je hierbij het beste te wensen?

Bij deze succes :rulez:

Bedankt! :) Het was veel werk, een vriendin van mij heeft mij er bij geholpen (Ze is jurist) en daar ben ik haar zeer dankbaar voor.

Jij net zo veel succes! Je staat er ook voor aan de paal :P

Hey Hube, gefeliciteerd met deze goede en verstandige stap. Als je het heel slim aan pakt kun je nog wat NL en Europese subsidies op halen. Weet niet hoe de statuten in elkaar zitten maar als bestuurder van een stichting kun je geen loon genieten. Hooguit een kleine onkostenvergoeding.

Groeten

klopt, ik kan geen loon krijgen,maar het blijft een hobby ;)

De stichting kent een commissie structuur. Er zal heel veel met commissies gewerkt gaan worden. Echter verwacht ik dat ik de komende jaren zelf nog het nodige geld erin moet steken. Dus voor we zelfs over onkostenvergoedingen kunnen gaan praten, zijn we echt al een tijdje verder. Voorlopig drijven we voort op de inzet van ons allen.

Kunnen er nog geen donaties gedaan worden door de Lexusforum leden (indien ze willen en een lexus bezitten) :)

Hey Hube, denk heeeeeel goed na wel maatschappelijk doel je dient met het bij elkaar brengen van Lexusrijders. Zijn er zo 5 te bedenken. Hier is vast wel een goed doel uit te halen, je staat versteld welke subsidies er zijn. En ja, heb sinds aug 2010 ook een stichting (geen ST Admin Kantoor overigens).

Voor ideeen http://www.anbi.nl

Groeten

Bedankt voor de link, ik zal er zeker eens naar gaan kijken! Wie weet hebben we nog ergens recht op :) Doelen zijn breed en veelvuldig opgesteld.

Hube, met je goede, informatieve en leuke website heb je een eerste stap gezet op weg naar eeuwige roem. Namelijk je geeft eerst heel veel, bij jou dus in de vorm van een goede site, info, hulp etc.. Als je veel geeft kun je doorgaans ook goed delen, en dat is een tweede voorwaarde voor succes. Hierna komen nog heel stappen maar je zult merken dat het steeds meer naar je terug komt, bijv in de vorm van aardige opmerkingen en wellicht in een later stadium serieuze partijen die willen particperen in de site. Als sponsor, coach etc..

Groetennnn

Bedankt voor de aardige, en ware, woorden. Ik hoop dat het ook zo mag uitpakken :)

Hoe dan ook, ik zal eerst de basisstapjes moeten gaan uitvoeren, deze moeten gewoon goed zijn. Maar mocht je het gesprek in een iets minder publieke omgeving willen houden, info (at) lexusforum (dot) nl

Hube, thnx. Emailadres staat genoteerd.

Heb ervaring met startups en het innovatieve proces waar je in verkeert. Erg leuk maar soms ook slopend, de idee?n vliegen in het rond, twijfel, ambitie, gepassioneerdheid. Kortom van alles wat bij het ondernemen hoort, dat maakt het leuk.

Groetennn

Ik ook :) We gaan er voor!
handigneefje zei:
Hube, thnx. Emailadres staat genoteerd.

Heb ervaring met startups en het innovatieve proces waar je in verkeert. Erg leuk maar soms ook slopend, de idee?n vliegen in het rond, twijfel, ambitie, gepassioneerdheid. Kortom van alles wat bij het ondernemen hoort, dat maakt het leuk.

Groetennn
Ik spreek je!

:hi:

Succes ermee Hube en admins. We zullen het nieuws (de vorderingen) goed in de gaten houden.

Ga zo door mannen :D

Gefeliciteerd met het omzetten naar de stichting

Jullie hebben tot nu toe al heel mooi werk afgeleverd.

Als er contributie komt wil ik het graag betalen, om zo'n mooie club door tezetten is er ook geld nodig.

Sucses en bedankt zover

Status
Niet open voor verdere reacties.