Stop Tech\BC Racing GS300

Chris_Zelf

Nieuw hier
29 okt 2010
18
0
0
Hallo,

Ik heb een Stop Tech Sport Kit besteld omdat ik vind dat mijn GS niet zo lekker remt.
Kennen jullie iemand die dit er vakkundig onder kan zetten (en niet te duur natuurlijk)

Aangezien het hier om de remmen gaat wil ik wel graag dat fit goed gebeurt, logisch lijkt me)

Het gaat om schijven en blokken rondom vervangen (blokken passen op de standaard klauw)
en stalen remledingen voor en achter.

Ook wil ik op korte termijn een BC racing schroefsetje onder de auto hebben, hij is nu echt wat te soft en te hoog.
Ik zou dit het liefst tegelijkertijd doen aangezien dan alles maar een keer los hoeft

Als een van de Forum leden wil helpen zou dit geweldig zijn. Het hoeft natuurlijk niet voor niks

THX
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
di stoptech kit kun je wel zelf vervangen lijkt me, maar je zegt het zelf.. het zijn je remmen dus wil je iemand met kennis het laten doen.. schroefsetje zelfde verhaal... Hoop dat je iemand vindt wat niet teveel ervoor vraagt, volgens mij is het al met al een dagje werk...
 

Chris_Zelf

Nieuw hier
29 okt 2010
18
0
0
WS kan ik het zelf ook. Maar ja met dit soort klussen moet je het ws een keer gdaan hebben.
En dat heb ik dus niet. Ik heb ook geen geschikt gereedschap (voor deze klus althans )
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Wat is er mis met je remmen dan??

De Stoptech remmen zou je zelfs zelf voor de deur kunnen doen alleen moet je ook je remolie vervangen cq bijvullen en als dat op de straat loopt en een agent ziet dat dan ben je de Sjaak zeg maar.

De BC Schoefset monteren zou beter gaan met een brug en je moet weten in welke volgorde je alles moet los maken en verwijderen voor dat je je schokbreker er tussen van daan hebt.
Het BC schroefsetje in NL kost ?769,- bij Jappower.nl en dat is dan de prijs voor de 2GS.

Ik weet niet waar je woont maar anders weet ik wel iemand die ervaring heeft met het monteren van zulke dingen. Die heeft zelf al 2x ze eigen 2GS verlaagd en ook de mijne. Laat maar ff weten via de PM.
 

Chris_Zelf

Nieuw hier
29 okt 2010
18
0
0
Erick ik kan je om een of andere reden niet PM'en
Zou graag in contact komen met jouw techneut.

Ik heb een van de admins op de hoogte gesteld van de fotmelding.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
voor 'wat' meer remkracht, Kan je ook de vierzuigerige USDM Supra remmen kopen voor pakweg ?500,-

LS remklauwen t/m 2000 moeten ook passen, hebben ook vier zuigers, en zijn even wat lichter van gewicht (alu)
 

Chris_Zelf

Nieuw hier
29 okt 2010
18
0
0
Mijn schijven zijn ook niet top meer. Dus dit leek me het beste
De stop tech schijven zijn onderweg gegroefd en geventileerd. met stoptech blokken en rvs remleidingen.
:biggrin: