subwoofer deel 2

Rob

Hoort erbij
9 jul 2011
51
0
0
Hallo,

Ik heb eerder een vraag neergelegd over het aansluiten van een subwoofer uit een is300 sportcross (nog geen reactie gehad trouwens) en een stekker die daar evt bij zou horen. Nou.... het stekkertje hoort er dus niet bij, het is een stekker van een "throttle controle motor". niet van belang van de subwoofer maar ik ben wel benieuwd waar die dan wel voor dient oftewel what the hell is een throttle controle motor.
Wie het weet mag het zeggen. T1 throttle motor control.jpg
Ben benieuwd,

Groet Rob
 

Bijlagen

  • plaats stekker.jpg
    plaats stekker.jpg
    91,9 KB · Weergaven: 45
  • T1 throttle motor control 2.jpg
    T1 throttle motor control 2.jpg
    85,1 KB · Weergaven: 44

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
what the hell is een throttle controle motor
Heeft idd weinig met subwoofers te maken :D

Dat is een onderdeel van je gasklephuis. Het is een motor om de gasklep te openen of sluiten, aangestuurd door de ECU. De positie of stand van de gasklep wordt gemeten door de 'gasklep positie sensor'.
 

Rob

Hoort erbij
9 jul 2011
51
0
0
Aha, ik kom iets verder, maareh de gasklep openen doe ik volgens mij met mijn rechtervoet :) dus wat doet die stekker dan in de kofferbak. :D
 

Rob

Hoort erbij
9 jul 2011
51
0
0
Zag een sportcross op de sloop en dacht dat het wel leuk zou zijn als de subwoofer in de eigen IS zou passen, toen kwam ik dat stekkertje tegen en dacht, misschien is hij wel voorbereid ( helaas dus :( ). Toen ben ik eens op de site van bahamutcars gaan zoeken en via het vergelijken van de foto en het artikelnummer kwam dit eruit, dusss....
Maar weet jij misschien of de sub gaat passen, zowel op de originele versterker als in de kofferbak?

Groet Rob
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Zou ik je niet kunnen beantwoorden helaas.

Misschien is die stekker daar aangelegd voor stroomvoorziening actieve sub oid, je zou er eens op kunnen meten.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Het kan ook een sensor zijn voor je ESP VSC, of misschien voor andere landen waarbij er wel iets dergelijks af fabriek geleverd werd.

Maar terugkomend op je subwoofer, ik denk dat een subwoofer van de is200 en is300 gelijk moet zijn, mits je dezelfde geluidsinstallatie en bouw jaar hebt.
 

Rob

Hoort erbij
9 jul 2011
51
0
0
Ik heb ondertussen een subwoofer (met de bijbehorende sportcross). De sub gaat niet passen in een IS200 trouwens (qua maat), ik heb het geprobeerd op de sloop, daar stond een is200 en een sportcross naast elkaar. In de IS300 sportcross zit volgens mij hetzelfde stekkertje achterin.

Groet Rob