Subwoofer koppelen aan de speakers.

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
Ik vroeg mijzelf af of het mogelijk is om het signaal van bijvoorbeeld de achterspeakers af te takken en daar een subwoofer op aan te sluiten. Hiermee haal je natuurlijk niet de volle mep bass, maar het lijkt me dat je er toch wel een aardig bassje uit kan drukken icm de originele versterker? Mis namelijk wel een beetje bass :p
 

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
En waar zou je die op aan moeten sluiten dan? Want hij heeft zoiezo een rc aansluiting nodig, en achter op de radio zit dat niet volgens mij.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
je hebt wel een geschakelde voeding en een vaste voeding nodig.
die moet je dan van voor naar achter leggen.
je kunt die versterker gewoon met het contact laten schakelen als de radio dat aan/uit signaal niet heeft.
en de "geluidsignalen" kun je idd bij je speaker achter weg pakken. Je moet wel ff opletten met kopen dat de versterker dus ook een high input heeft.
het geluid uit die dingen zijn vaak een lekkere aan vulling op je standaard radio.
 

darkoiler

Nieuw hier
17 jul 2011
9
0
0
Ik heb zojuist een nieuwe pioneer TS-WX110A active subwoofer gekocht,
Ideaal voor een lekkere aanvullende bas in de Lexus. Deze past mooi in het skieluik of onder de passagiers stoel.

sub koste me inc verzenden rond de 155euo.
makkelijk aan te sluiten door 4 speaker draden af te tappen +/- en +/- daarna nog een schakeldraard pakken en een constante voeding.

Er komt een lekkere bas uit nu, geen ramel triller maar goed genoeg tumps up voor de pioneer.

groeten

Martijn
 

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
Bedankt voor de tips mannen! Ik heb sinderen tijdje een 12inch diaken sub in de kofferbak liggen. En ik moet zeggen, hij gaat goed hard!