Subwoofer

Brian

Hoort erbij
17 nov 2010
43
0
0
Hallo heren

Is het mogelijk om je eigen Sub aan te sluiten op de versterker die je standaard in je IS 200 heb zitten ?
Zo ja hoe kan ik dit doen ?

Groet

Brian
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Het is mogelijk.... je zou bv een actieve subwoofer kunnen plaatsen waarbij je het geluid van je hoedeplank speakers aftapt. hiervoor heb je alleen maar 1 voedingskabel vanuit de accu nodig.
 

Brian

Hoort erbij
17 nov 2010
43
0
0
Bedank voor je reactie Alan

Ik hoop dat dit het gewenste resultaat geeft waar ik naar opzoek ben .

mvg

Brian
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Je haalt er niet echt uit wat de bedoeling is met een sub. Het blijft een hoedenplank speaker signaal natuurlijk...



gr. koen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Volgensmij gebruikt lexus een volwaardig signaal, maar filtert die bij de speakers pas eruit wat de speaker moet geven aan geluid, dus op zich zou dat signaal voldoende moeten zijn, maar ideaal is het niet :(
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
In principe is er niet echt een sub uitgang op de versterker, dat is toch wel andere koek als wat er bij de gewone speakers komt volgens mij. Maar het is zowiezo niet ideaal nee...
Ben wel benieuwd hoe het gaat klinken.


gr. koen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
tensminte toen ik vroeger nog speelde met audio, kon je namelijk speaker signaal gebruiken voor je versterker en deze werden gebruikt ipv tulip rca stekkers. Het was best ok... en een actieve subwoofer werkt ook wel prima als je alles intakt wilt laten en alleen extra bass wilt.
maar ik ben ook benieuwd hoor :D
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
ik heb hier voor een converter thuis liggen die je speaker signaal overzet naar tulp uitgangen.
zo kun je dus je kabels die nu naar je speakers gaan op die converter aansluiten en dan heb je een sub en een rear tulp uitgang voor je verstrekers.

de officiele naam is meen ik een hi/low converter

veel plaatsen te krijgen en niet duur.
 

Brian

Hoort erbij
17 nov 2010
43
0
0
Zal wel even gaan kijken , waarschijnlijk moet ik het project maar gaan uitstellen aangezien dat er een kleintje opkomst is en dus ruimte moet gaan maken voor een kinderwagen . maar iedereen bedankt voor de reacties