Tapturn is250

nielow

Actief
25 sep 2014
110
16
18
Hij is binnen, zondag ga ik hem monteren.
Zal daarna het resultaat posten.
 

Bijlagen

  • photo4871.JPG
    photo4871.JPG
    404,5 KB · Weergaven: 51

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Daar ist ie dan , heb je er 1 besteld ? Leuk idee voor een groupbuy

​>>>Proest...<<<:):)
Ah mooi. Met strobe. Klikkertieklakkertieklik...:)
Je buurjongen ligt komend weekend ook een hernia op te lopen onder z'n dash? Of was dat nu iemand anders die een buur met ook een IS250 had?.:oops:
 

nielow

Actief
25 sep 2014
110
16
18
Dat was ik indd, ik monteer die voor hem dus ik mag mezelf opvouwen voor de stoel
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
ik heb hem ondertussen ook binnen, ik wil eigenlijk eerst me verlichting vervangen voor led aangezien de tapturn bij gebruik van gloeilampen harder slijt (meer weerstand ofzo) en de strobo functie op led's beter werkt, ben benieuwd hoe het bij je is250 staat!
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
ik heb hem ondertussen ook binnen, ik wil eigenlijk eerst me verlichting vervangen voor led aangezien de tapturn bij gebruik van gloeilampen harder slijt (meer weerstand ofzo) en de strobo functie op led's beter werkt, ben benieuwd hoe het bij je is250 staat!

Welnee joh, het is en blijft gewoon een relais en slijten doen ze sowieso. Hoe vaak heb jij de relais vervangen van je IS?
 

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Ik krijg veel verschillende website te zien.
Aangezien voor de 250 iets speciaals moest zijn wat ik laatst las.
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
Welnee joh, het is en blijft gewoon een relais en slijten doen ze sowieso. Hoe vaak heb jij de relais vervangen van je IS?


ik heb de text nog even opgezocht, ik had de text verkeerd begrepen je hebt gelijk
 

nielow

Actief
25 sep 2014
110
16
18
gewoon een mail sturen naar websales@autowindow.com
dat je een relais wilt voor jouw type auto. die jongen heet scott en reageert goed en snel.

ik heb het relais net even gemonteerd en zal spoedig een filmpje maken.
montagetijd is ongeveer 30 min.
ik heb de schakelaar in de kap waar ook de obd zit gemonteerd en werkt als een zonnetje.
 

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Super hier heb ik wat aan bedankt!
Lekker duidelijk en direct.

zou hem ook even bestellen dan, montage lijkt me wel
Mee te vallen het is alleen je even jezelf dubbel vouwen ;)
Zou stuk prettiger zijn als hij er in zit. Niet dat ik me richting aanwijzer dan meer zou gaan gebruiken 😛 maar wanneer hij een keer word gebruikt is het wel prettiger.

gewoon een mail sturen naar websales@autowindow.com
dat je een relais wilt voor jouw type auto. die jongen heet scott en reageert goed en snel.

ik heb het relais net even gemonteerd en zal spoedig een filmpje maken.
montagetijd is ongeveer 30 min.
ik heb de schakelaar in de kap waar ook de obd zit gemonteerd en werkt als een zonnetje.