Te koop als nieuwe Lexus IS 250 18 inc velgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bazzy

Nieuw hier
15 apr 2011
2
0
0
:rulez:

Aangeboden in nieuwstaat verkerende Lexus IS250 18 inch velgen. Wegens verkoop van de IS 250 nu te koop!
Velgen hebben alleen in de zomer onder de auto gezeten en zijn 1 seizoen gebruikt. Het betreft de volgende staggered opstelling:

Voor: Vredestein ULTRAC SESSANTA 225/40 ZR18 92Y XL Velgbescherming BSW.
Achter Vredestein ULTRAC SESSANTA 255/40 ZR18 92Y XL Velgbescherming BSW.
Compleet met speciale light- wielmoeren en bijpassende sloten.

De stet toont erg dik onder de auto, echter heeft geen patser uitstraling!!

Deze set biedt ik aan voor 1000,00 euro. Bonnen natuurlijk aanwezig en overlegbaar.
PS. de set heeft destijd ruim 1500 euro gekost.

Bijlagen

• P1010115.JPG
    P1010115.JPG
    97,2 KB · Weergaven: 51
Foto's :photo:

Zijn het de originele sports?? die ben je vast zo kwijt :D succes

Jammer dat de voor en achterbanden een andere omtrek hebben, werkt ook niet in het voordeel van de verkoper...

Senne zei:
Jammer dat de voor en achterbanden een andere omtrek hebben, werkt ook niet in het voordeel van de verkoper...

Hoe bedoel je? Het is een staggered uitvoering? Of was het een typo?

mlcoolj zei:
Senne zei:

Nope, wat er staat: zowel voor als achter dezelfde hoogtemaat van 40. Dat betekend dat de wielomtrek dus verschillend gaat zijn als je een staggered setup rijdt.

blue-eyes zei:
mlcoolj zei:
Senne zei:

Nope, wat er staat: zowel voor als achter dezelfde hoogtemaat van 40. Dat betekend dat de wielomtrek dus verschillend gaat zijn als je een staggered setup rijdt.

Geen idee wat een typo is ?

Als je met een ''staggered'' / breedset rijd (dus achter bredere velgen als voor) moet je echt niet met verschillende omtrek van band rijden.
Bij een 4-wielaangedreven auto kan dit zelfs de versnellingsbak kapot helpen.
Bij deze set zou het eigenlijk 225-40-18 voor en 255-35-18 achter OF 225-45-18 voor en 255-40-18 achter moeten zijn om de voor en achterwielen de zelfde omtrek te laten hebben.
Nu kan dit bij een 2-wielaangedreven auto geen kwaad, sommigen zullen zelfs het verschil niet eens zien maar ik houd er persoonlijk niet van.
Als de aangedreven as maar omgerekend de juiste maat heeft heb je geen/minimale tellerafwijking.

Dit is dus geen reden om dit setje te laten staan, misschien staat deze maat wel juist beter om de wielkasten beter te vullen....

Mooie uitleg, Senne :hi:
# "typo" is engelstalige (internet)slang/taal voor "typfoutje"

Hm.. Weer wat geleerd... Ik vroeg dat omdat ik dacht (wat Alor dus bevestigd) dat af fabriek diezelfde maten werden gebruikt... Verkoper, succes met de verkoop!

Status
Niet open voor verdere reacties.