Ted Sluymer

Ted Sluymer

Nieuw hier
15 jan 2011
11
0
0
Lexus-rijder vanaf 1990 en van professie autojournalist. Ik denk dat ik aardig thuis ben in het Lexus-wereldje. Alle varianten inmiddels gereden en erg gecharmeerd van waarmee Lexus bezig is. Altijd wel vragen bij bepaalde ontwikkelingen, die meestal voer opleveren voor een artikel. Die eindigen inmiddels op www.autokiosk.nl waarvan ik de eigenaar ben. We zitten inmiddels op een schema van meer dan 70.000 bezoekers per maand en dat neemt lekker toe.

Mijn Lexus-pet laat ik even op de kast liggen als ik het autonieuws volg, want je moet w?l objectief blijven. Dat lukt mij aardig, ook al zet ik wel eens vraagtekens bij sommige auto's die ik vergelijk met een Lexus. Binnen de website start binnenkort een nieuwe rubriek met premiumcars. Zowel nieuw als gebruikt. Daar kunnen mensen rechtstreeks een auto kopen en dus ook een Lexus CT 200h. Die wordt uiteindelijk door Lexus Van Dorst Breda afgeleverd, maar ik ben persoonlijk bij alles betrokken. Dat betekent dus een special treatment, want wie bij mij de CT 200h besteld, kan rekenen op bijzondere toevoegingen.

Mijn aanwezigheid hier is meer bedoeld om stemmingen te peilen, meningen te beluisteren en discussies aan te zwengelen. Ik weet hoe fora werken en bovenal wat een (leuke) polemiek is. Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen op dit forum.

Hoi Ted, :hi:

Leuk je te ontmoeten. Ook leuk om te horen dat autojournalisten zelf eens een Lexus rijden. Lexus is namelijk een merk dat nogal vaak negatief ervaren wordt door journalisten.

Waar rij je nu zelf in?

Toch jezelf maar voorgesteld Ted ?,

welkom en zie je misschien wel in Breda, Alain en Ferry op de kast jagen is een soort wederzijdse sport geworden. :hi:

Ted Sluymer zei:
Lexus-rijder vanaf 1990 en van professie autojournalist. Ik denk dat ik aardig thuis ben in het Lexus-wereldje. Alle varianten inmiddels gereden en erg gecharmeerd van waarmee Lexus bezig is. Altijd wel vragen bij bepaalde ontwikkelingen, die meestal voer opleveren voor een artikel. Die eindigen inmiddels op http://www.autokiosk.nl waarvan ik de eigenaar ben. We zitten inmiddels op een schema van meer dan 70.000 bezoekers per maand en dat neemt lekker toe.

Mijn Lexus-pet laat ik even op de kast liggen als ik het autonieuws volg, want je moet w?l objectief blijven. Dat lukt mij aardig, ook al zet ik wel eens vraagtekens bij sommige auto's die ik vergelijk met een Lexus. Binnen de website start binnenkort een nieuwe rubriek met premiumcars. Zowel nieuw als gebruikt. Daar kunnen mensen rechtstreeks een auto kopen en dus ook een Lexus CT 200h. Die wordt uiteindelijk door Lexus Van Dorst Breda afgeleverd, maar ik ben persoonlijk bij alles betrokken. Dat betekent dus een special treatment, want wie bij mij de CT 200h besteld, kan rekenen op bijzondere toevoegingen.

Mijn aanwezigheid hier is meer bedoeld om stemmingen te peilen, meningen te beluisteren en discussies aan te zwengelen. Ik weet hoe fora werken en bovenal wat een (leuke) polemiek is. Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen op dit forum.

:D Hoeveel korting krijgen we bij jou????? :D

Welkom!!

ziet er wel exclusiever uit als de al zo geprezen autoweek. Vooral de banner bovenaan is helmaal ok :rulez: