Telefoonboek overzetten

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
Heren,

Ik ben vanmiddag eens bezig geweest om mijn telefoon te koppelen aan het ML-systeem van mijn is250 (2006). Het koppelen ging vrij snel, maar steeds als ik mijn telefoonboek van mijn iphone wil kopieren naar de Lexus valt de bluetooth verbinding weg. Weet iemand hoe dit komt of wat ik verkeerd doe??
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Volgens mij (en de bronnen die ik heb doorgenomen) doe je niets verkeerd. De (bekende) bluetooth bug van Apple zorgt al jaren voor connectiviteitsproblemen bij sommige autofabrikanten. Voor sommigen helpt een 'reset all settings', alleen maar om erachter te komen dat dit slechts tijdelijk werkt. Ook de Iphone 6 kent hetzelfde probleem.

Het speelt niet voor iedereen, maar heb je er last van dan ben je 'in de aap gelogeerd'.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Nee, dat lijkt niet perse het geval... Zie dezelfde klachten ook opgaan voor een breed scala andere automerken. Er zijn uiteraard wel updates gelanceerd voor IOS, maar dat lijkt wisselend succes te hebben.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Iig is er inmiddels een update uit van IOS 8.2 die o.a. bepaalde bluetooth problemen verhelpt. Nu nog iemand die het kan testen :sneaky: