telefoonboek verzenden mislukt

Jean

Nieuw hier
2 jun 2008
22
0
0
Beste lexusgenoten,

Via bluetooth functioneert m'n mobiel keurig handsfree. Bij uploaden van m'n contactpersonen echter krijg ik iedere keer de boodschap verzending mislukt. Wel is het mogelijk om solitaire contacten te verzenden en dus ook in het tel.boek te krijgen. Zou het kunnen zijn dat de datalimiet wordt overschreden en daardoor de boodschap verzenden mislukt verschijnt? Iemand een idee?

groet Jean.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Jean,

Ik heb exact dezelfde problemen met mijn systeem. Het schijnt dat er maar een aantal telefoons in staat zijn dit goed te doen. (Sony Ericson schijnt er een te zijn)

Ik heb er uiteindelijk voor besloten om de contacten handmatig in te voeren. Waar je ook voor kan kiezen is een andere telefoon te gebruiken, de sim-card te verwisselen (waar de contacten natuurlijk op moeten staan) en dan deze telefoon gebruiken voor de verzending van het telefoonboek.
 

Jean

Nieuw hier
2 jun 2008
22
0
0
Hey bedankt Hube, nou 't eerste probleempje is dus dankzij dit forum getackled, bedankt!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik hoop dat het voor je werkt. Ik zal later deze week het zelf even proberen met de Sony Ericsson van mijn vrouw.

Verder zullen er bluetooth functionaliteiten niet goed samenwerken met Nokia, Blackberry of de IPhone. Je zal merken dat bij deze telefoons oa. de signaal sterkte, het niveau van de batterij en het overbrengen van de ringtone via de speakers, niet goed werken.

Ik had hier al een vraag over uitgezet bij Lexus, helaas kreeg ik van de monteur te horen dat het niet mogelijk is een zgn. firmware update te doen bij deze systemen. Dus een update met meer functionaliteit of compatibiliteit zal er niet komen.
 

Loki

Hoort erbij
28 aug 2008
66
0
0
Hube zei:
Dus een update met meer functionaliteit of compatibiliteit zal er niet komen.

Laatst heb ik via de dealer de laatste versies van de navigatiekaarten besteld (2007/2008). Na plaatsing merkte ik direct dat er software in het systeem werd gewijzigd. Na afloop werkte dan ook onder andere de BT koppeling met mijn telefoon niet meer en moest ik opnieuw pairen.

Het was misschien geen nieuwe firmware, maar toch zeker ?ets van een software update!

Maar goed, het ging hier om een specifiek BT probleempje en het begint nu al wat off-topic te raken.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Zet er een Nokia CK-7W bluetooth carkit in en je lacht iedereen hier uit ;)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dat zal ik onthouden :D

Er komt wel eens wat leuks in, licht een beetje aan de financi?n en wat prioriteit heeft. Eigenlijk wil ik eerst flink achterstallig onderhoud wegwerken