Terug van weggeweest

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

HondaFan

Hoort erbij
16 okt 2018
60
23
8
Beste Forum, ik hier tot vijf jaar geleden ongeveer rond en las voornamelijk.

Mijn RX450H uit 2016 moest ik helaas verkopen ivm een scheiding. Dat was even pijnlijk, maar noodzakelijk. (En nee mijn ex is echt een schat van een vrouw die ook dacht aan het behouden van de Lexus voor mij ).

Na de Lexus volgde een reis van Toyota's (3 stuks), elke keer weer een upgrade. Per vandaag heb ik onverwachts een Lexus RX450H+ executive uit december 2023 gekocht met net geen 12.000 Km op de teller. Geen president line die ik eerst wilde, maar dit was al wel ok. De auto zag eruit als nieuw, geen kras of schade kunnen ontdekken aan buiten en binnenkant. Dat is op zich wel verdacht. Maar ja de Lexus dealer geloof ik wel.

Het viel mij nog mee dat met een oude polo en een klusbroek de Lexus dealer mij serieus nam.

Maar ja nu ben ik weer terug op het forum, want met een Lexus is het hier interessanter dan zonder. Haha geen hond die mij gemist heeft, maar dat maakt niet uit.

Welkom terug!

Wel grappig: ...van een Lexus RX450H via drie Toyota's en kennelijk toch ook een Polo weer naar een bloedmooie Lexus RX450H+... en dan heb je als Nick "HondaFan"? :ROFLMAO: (Hoewel...nix mis met Honda's, we hebben er zelf ook een paar gehad)
Anyway, mooi dat je uit het dal opgekrabbeld bent en weer "back on track" bent. Je bent net op tijd terug om je nog aan te melden voor de meeting in Dongen :cool:.

Welkom terug!

Wel grappig: ...van een Lexus RX450H via drie Toyota's en kennelijk toch ook een Polo weer naar een bloedmooie Lexus RX450H+... en dan heb je als Nick "HondaFan"? :ROFLMAO: (Hoewel...nix mis met Honda's, we hebben er zelf ook een paar gehad)
Anyway, mooi dat je uit het dal opgekrabbeld bent en weer "back on track" bent. Je bent net op tijd terug om je nog aan te melden voor de meeting in Dongen :cool:.
Haha ja dat is dubieus. Ik heb 10 jaar Honda gereden, en altijd zonder problemen. De eerste Lexus RX liep ik tegen het lijf via mijn ouders. Daarna ben ik bij Toyota /Lexus gebleven. Toen ik op dit forum kwam reed ik net in de RX, maar dacht ik wel terug aan Honda.

Naar Dongen gaat mij niet lukken. De overdracht is 5 september en daarna familie verplichtingen. Ik kijk met smart uit naar de overdracht.

*Edit* het duurde even voor het polo kwartje viel. Ik droeg een oude polo shirt. Ik blijf ver weg van een VW polo haha. Mijn huidige en bijna vorige auto is een Toyota Rav4 plug in.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Xenon en Lexus4me
Foto van de RX, ik krijg hem pas volgende week vrijdag. Enige fotoshop acties zijn wel uitgevoerd. Kenteken plaat en mijn vriendin heb ik eraf gepoetst.

Ik vind het jammer dat ik nog lang moet wachten haha.

Bijlagen

• IMG_20250823_144934~3.jpg
    IMG_20250823_144934~3.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 19