Interessante YT video door de YT Lexus Guru over enkele zaken die veel mensen mogelijk al weten, maar ook enkele mogelijk niet..
Ik bijv wist niet hoe je de automatische handrem kan deactiveren/ activeren (je leest nog wel eens hoe mensen in een wasstraat daarmee in de problemen komen..) ik uiteraard niet want mijn auto zal nooit in een kr(w)asstraat komen

I know.. RTFM, maar ik vind meest dingen uit on the go..

Ander ding wat ik niet wist en erg interessant is als dit bij de NL modellen ook kan, is het softwarematig verstellen van de snelheidsmeter afwijking, die zou mogelijk via de diagnosekast tot + of - 6 km kunnen worden aangepast!!!
In mijn geval serieus handig omdat mijn 2020 RX een afwijking heeft van 6 Km (bij 106 Km/u op de teller rijd ik 100 echt volgens GPS)
Ik ga dit zeker even aanstippen wanneer ik bij de dealer kom en zal mij er maar vast op voorbereiden daar wat druk op uit te oefenen, want er zal ongetwijfeld gelijk geroepen worden dat dit niet kan, maar kan gebaseerd op deze video wellicht wel en ze weten het simpelweg niet.. (helaas inmiddels ervaring kwestie)
Laatst bewerkt: