tint van het raam

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
oke, er zijn dus 3 tinten geleverd bij de LS400
bronze, grijs en blauw. hoe gaan wij er achter komen welke tint je hebt dacht ik als redelijk kleurenblinde..

ik heb hier een achterraam en daar staat het volgende op, buiten het DOTnummer (daar waar het glas is gefabriceerd), is dat 43R-00034 tint lijkt grijs. auto was groen met grijs interieur
een andere LS rijder is opzoek naar een Bronze tint en heeft een beige interieur en zijn nummer was 43R-00035
nu dacht ik, zou dat er iets mee te maken hebben.
kijk eens op je glas en post het hieronder, wellicht komen we ergens achter!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Voorramen hebben bij mij ook 35, achterramen 34.... zal deze codering alleen om voor en achter gaan?

Blauwe auto met blauw getint glas...
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Joep zei:
oke, er zijn dus 3 tinten geleverd bij de LS400
bronze, grijs en blauw. hoe gaan wij er achter komen welke tint je hebt dacht ik als redelijk kleurenblinde..

ik heb hier een achterraam en daar staat het volgende op, buiten het DOTnummer (daar waar het glas is gefabriceerd), is dat 43R-00034 tint lijkt grijs. auto was groen met grijs interieur
een andere LS rijder is opzoek naar een Bronze tint en heeft een beige interieur en zijn nummer was 43R-00035
nu dacht ik, zou dat er iets mee te maken hebben.
kijk eens op je glas en post het hieronder, wellicht komen we ergens achter!


Hallo Joep, op mijn achterruit staat het zelfde nr. n.m. 43R-00035
LS400, bwjr 2000, kleur ziver metallic, ik vermoed bronze maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen,
het leek mij iets van groen, zeker geen grijs of blauw dus het zal het bronze moeten zijn.