toekomstig lexus is250 rijder

Joffreyon

Nieuw hier
29 jul 2012
1
0
0
Beste Lexus liefhebbers,

Ik ben Joffrey en kom uit het mooie Twente.
Zacht uitgedrukt ben ik nogal gek van auto's.
Na vele lange onkosten en gezeur, word mijn volgende auto een Lexus is250 automaat.
Dit gezien Lexus bekend staat om zijn degelijkheid en kwaliteit. Daarnaast vind ik het gewoon een erg dikke auto.

Ik zou allereerst graag informatie opdoen waarvoor ik moet opletten bij de aanschaf van een is250.
Heeft deze auto nog kwalen of gebreken waar ik naar moet kijken?

Mijn plannen kan ik al wel vertellen:
19'' breedset
schroefset
spoiler ( Wald of platte met half maantje over het logo )
 
Hoi Joffrey,

IS250 is een goede keuze. Waar op te letten:
- Wielen, kijk of de coating bladert/bubbels onder zitten en of er remstof ingebrand zit. Aangezien je de velgen gaat vervangen, verkoop je de huidige velgen makkelijker wanneer ze in goede staat zijn.
- Indien mogelijk koop het Mark Levinson systeem. Dit zal achteraf meer dan de moeite waard blijken te zijn. Geluid is namelijk geweldig!
- Probeer voor een Sport of Executive versie te gaan. Deze zullen relatief de hogere waarde blijven houden.
- Controleer de lak.
- Controleer de remschijven op trillingen, ze willen nog wel eens krom trekken.
- Daarnaast alle andere standaard occasion checks. Start hij gelijk, loopt de motor goed, hoe is de bak, remt hij recht, is de auto goed uitgelijnd, onderhouds historie, etc.

Met de IS250 kan je niet echt mis gaan, tenzij het een schade auto is of een slecht onderhouden auto.

Hoe dan ook, veel plezier met de zoektocht!
 
Welkom op Het Lexus Forum, succes met je zoektocht naar een voor jou geschikte IS250. Je plannen klinken iig goed. :D
 
Ook van mijn kant veel succes met het vinden van de juiste is250 voor jou! Als ik het zo lees zoek je iets sportiefs? Goeie tips heb je al gehad over lak en geluid, enige wat ik je adviseer is om die wagen te zoeken die zo compleet mogelijk voldoet aan jouw eisen. Heel veel succes!! :rulez:
 
Beste Joffrey,

Ik heb ook sindskort een IS250 compleet met het welbekende Mark Levinson systeem en je staat versteld van het geweldige geluid wat hieruit komt. Is zeker een aanrader en je zal nooit geen moment spijt van krijgen.
Verder is het een geweldige auto. Succes.
 
H? Joffrey,

Sinds een week ben ik de gelukkige eigenaar van een IS250.(en lid van dit nuttige forum)
Tot nu toe absoluut nog geen spijt daarvan.(van beide)
Zoals hierboven al gezegd, zorg dat het navigatie systeem van Ml er al in zit.
Achteraf inbouwen is erg duur.
Veel succes met je toekomstige IS
 
Joffreyon zei:
Beste Lexus liefhebbers,

Ik ben Joffrey en kom uit het mooie Twente.
Zacht uitgedrukt ben ik nogal gek van auto's.
Na vele lange onkosten en gezeur, word mijn volgende auto een Lexus is250 automaat.
Dit gezien Lexus bekend staat om zijn degelijkheid en kwaliteit. Daarnaast vind ik het gewoon een erg dikke auto.

Ik zou allereerst graag informatie opdoen waarvoor ik moet opletten bij de aanschaf van een is250.
Heeft deze auto nog kwalen of gebreken waar ik naar moet kijken?

Mijn plannen kan ik al wel vertellen:
19'' breedset
schroefset
spoiler ( Wald of platte met half maantje over het logo )


Welkom en grappig. Lijstje met opties ook gedaan.
Tip: 19" Linea Corse velgen LC818. BBS kloon, uit USA halen via Jelmer. Hebben een agressieve ET waarde waarbij de velgen exaxt aan de wielrond lopen, 19" maakt 'm lekker vol!
Pas wel op met verlagen, achter moet je dan rollen bij een grote verlaging, voor moet je wat aanpassingen maken omdat het aanloopt.
Maar imo de mooiste velg die er is.

p.s. De mijne gisteren verkocht, met deze velgen, verlagingsset en spoiler ;)