Toekomstige CT200h rijder

• Onderwerp starter Onderwerp starter KevN
  • Startdatum Startdatum
Succes met de zoektocht! Als je geen haast hebt zou ik lekker op je gemak gaan zoeken naar de uitvoering met alle opties die jij wilt :) Stoelverwarming, elektrisch verstelbare stoelen, dakraampje? Zijn er genoeg van gekocht, je hebt enkel geduld nodig om de juiste te vinden.

• Leuk
Waarderingen: KevN
Klik voor link

CT200h F-Sport met alle opties (LL MarkL en schuifdak)
Maar de kleur is blauw ipv wit.

Kan even duren voordat de juiste voorbij komt (ik heb ook lan gezocht naar mijn LL met ML)
Bij mij was de kleur geen issue, maar ik wilde graag het laatste facelift model.

• Leuk
Waarderingen: KevN en robtp09
Ik ben een CT aan het zoeken voor (met) mijn zoon, de zijne is buiten zijn schuld om total loss geraakt 2 weken terug. Heb een aardig beeld hoe de prijzen zijn, maar die blauwe in Arnhem is veel te duur. Prijs 'moet' ergens tussen de 17 en 20k liggen, 22,5 gaat 'm niet worden. Of je moet het er al voor over hebben maar dan betaal je echt teveel.

Klik voor link

CT200h F-Sport met alle opties (LL MarkL en schuifdak)
Maar de kleur is blauw ipv wit.

Kan even duren voordat de juiste voorbij komt (ik heb ook lan gezocht naar mijn LL met ML)
Bij mij was de kleur geen issue, maar ik wilde graag het laatste facelift model.
De laatste facelift valt helaas buiten mijn budget, maar bedankt voor de tip!
Je zou bijna denken dat jij op zoek was naar rood, want wat een schitterende kleur.