Toevoegen van schermen

Vsk996

Hoort erbij
25 feb 2014
94
1
0
Staat ongetwijfeld in de 6000 pagina dikke handleiding... Maar : 1? kan het algemene scherm anders ingesteld worden ? Ik heb nu als ik de home knop indruk een veld airco, radio en navigatie. Kan het veld airco vervangen worden door iets anders. Ik begrijp de toegevoegde waarde niet. De info van de airco staat op de middenconsole af te lezen. Het zou leuk zijn in dit veld iets anders te kunnen zetten 2? in settings (veld tussen kilometer en toerenteller) kan je vanaf het stuur bladzijden toevoegen. Ik heb een en ander geprobeerd maar dit doet niet veel. Ik begrijp eigenlijk niet goed wat je hiermee kan doen - kan iemand dit uitleggen Alvast bedankt !!!
 

Bas Timmermans

Hoort erbij
24 nov 2013
78
0
0
Op de eerste vraag heb ik wel antwoord. Ja dat is mogelijk. Ik heb zelf links staand in groot formaat de kaart, rechtsboven de info van de geluidsinstallatie en rechtsonder de verbruiks info incl. Range. Volgens mij zit er boven in beeld een icoontjes met een soort schermindeling. Als je die aanklikt kun je erbij
 

Vsk996

Hoort erbij
25 feb 2014
94
1
0
Beste Bas - is mij gelukt --> bedankt ! Ik heb ook 1 scherm kunnen zetten onder de knop 'bladzijden' op het stuur... Maar slaag er niet in meer dan 1 te programmeren