Toms TEC II ECU voor IS250

• Onderwerp starter Onderwerp starter Alan
  • Startdatum Startdatum
zo, jij gaat echt los Alan! super om te zien! Maar ik zie hier ook niet wat voor winst je hiermee boekt? of heb ik het over het hoofd gezien?

Hahaha grappenmakers :P

Maar het is wel een duur chipje rond de 1400/1500... o_O En het is niet compatible met een is350.. dus ik laat die lekker liggen :)

Zoals ik eerder zei, de spullen moeten gewoon later eventueel overgezet kunnen worden naar bv een is350 :D, want dan kan je bij wijze van een kale is350 halen en alles overzetten :)

Alor zei:
hahaha

Die jongen heeft groot gelijk, hij heeft nog geen gedoe met kinderen enzo.
Ik zit hier acher mijn laptop, terwijl mijn kinderen mijn huis slopen , elkaar slopen... en vrouwlief is de stad in... zij knalt wel ff een uitlaatje daar kapot in een paar uur. :D

Go Alan go Alan..

:lol: :lol: idd... gister kwam mijn vrouwtje al met zo'n ding om aan de stoel te hangen zodat er speelgoed voor de kleine erin kan.. kan die dan zelf pakken als hij daar zit.... :?

reed laatst, zonder dat ik het wist, door de PC en dacht:
wat een klein klote straatje is dit toch, maar wel volgepakt met D&G, Tommy, Chanel en weet ik al niet wat.. OW Fcuk.. het is de PC!

Bentley is geen tractor ;) Dus eigenlijk alleen maar Cayenne's en Q7's toegetaan ;) Mits op Diesel natuulijk, anders is het geen echte tractor ;)

Vanmiddag weer even een dagje Blablaricum gehad. Het is wel leuk om al het wannabe gedrag te zien..... Netto hou ik waarschijnlijk meer over in de maand ;)

Hahaha ach ja ieder zo zijn uitgaven he! Wij worden blij met uitgaven aan de auto, maar vrouwen doen dat in de winkels met kleding :)

Ik heb een keer in azie in zo een altezza gezeten en ik moet zeggen dat het zeker een heel leuk autootje is :D 200pk+ standaard :D