Ton - CT Hybrid

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Ton de Waard

Nieuw hier
8 apr 2016
10
1
0
Dag allemaal,

Mijn naam is Ton, ik ben de trotse bezitter van een CT Hybrid. Ik sleutel er af en toe graag aan, en ben nu vooral bezig om hem klaar te maken voor de vakantie in de vroege zomer. Hoop dat ik hier wat tips kan vinden, en verheug me op de discussies!
 

UsedLexus

Actief
Sponsor
25 jan 2014
338
1
185
43
dit is een saaie discussie, hier hoeft toch nooit aan te sleutelen
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Heftige situatie hier weer, sleutelen... tja tis wat je sleutelen wilt noemen, en beetje afhankelijk van de bestuurder.
Er zijn veel producten op de markt om de CT te verbeteren... zowel mechanisch en electrisch en eventueel motortechnisch.
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Dag allemaal,

Mijn naam is Ton, ik ben de trotse bezitter van een CT Hybrid. Ik sleutel er af en toe graag aan, en ben nu vooral bezig om hem klaar te maken voor de vakantie in de vroege zomer. Hoop dat ik hier wat tips kan vinden, en verheug me op de discussies!

Welkom Ton, een goede tip 12 juni 2016 Lexus meeting.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
welkom Ton , veel plezier met je nieuwe aanwinst
zoals Zer0ne al zei er zijn veel producten te koop om jouw CT een beetje naar je eigen wens aan te passen
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom Ton :thumbsup:

Fijn dat je open staat voor discussies, er zijn er hier al voor minder opgestapt ;)
 

Vincent-UX

Hoort erbij
8 mrt 2016
26
10
3
Hoi Ton, mede CT-rijder.

Welkom.
Niets van aantrekken hoor, van dat gediscisieer.
Op elk forum is het 'raak', dat maak ik vaak genoeg mee op andere fora.
Vooral als je andere plannen en ide?n hebt dan gewoonlijk... :)
Veel rijplezier met je CT gewenst. Ik moet zeggen dat het mij zeer goed bevalt en de auto 'dwingt' je anders te rijden.

Vincent.
 

Ton de Waard

Nieuw hier
8 apr 2016
10
1
0
Dankjulliewel voor de enthousiaste reacties! Ik ga zeker even kijken of ik die jaarmeeting kan inrichten, en de grote wielendiscussie klinkt hilarisch:D lijkt me leuk om eens verder over rijstijlen te praten, Blade35! Wat bedoel je precies met 'anders rijden'?