Top 10 mooiste Lexus modellen ooit gemaakt!

Mooiste en leukste…
Altijd interessante gesprekken en discussies, zelden zal je het 100% eens kunnen worden.

Die LFA in die lijst, SCHITTEREND, maar NIET in die kleuren (geel en oranje).
Rij dan toch liever in een IS 500 of LS 600, in de goede kleur dan een LFA in de ‘verkeerde’ kleur.

Misschien een verkiezing/poll binnen dit forum, onder onze leden, lijkt mij wel interessant.
Onderverdelen in mooiste Lexus: coupé, sedan, SUV, EV, of iets dergelijks.

Van Enckevort heeft die IS F met die extreem lage km-stand die hij ook met de meeting in Rotterdam in 2023 had te koop staan. Werkelijk als nieuw. Zelfs met de zeldzame adaptieve cruise control.

• Leuk
Waarderingen: Johnny Le
Van Enckevort heeft die IS F met die extreem lage km-stand die hij ook met de meeting in Rotterdam in 2023 had te koop staan. Werkelijk als nieuw. Zelfs met de zeldzame adaptieve cruise control.
IS-F ... dream dream dream :cool:

Even de site bezocht, Die IS-F is ‘bijna’ perfect… mist de Mark Levinson
Man, man, man, had ‘em bijna gekocht ahahahah (grapje)

Laatst bewerkt:
Doet U mij maar de 1992-2000 SC400
Zoiets? en dan zekers naast je ‘schoenen’ lopen? :ROFLMAO:

sc 400 lexus - Google Zoeken.png

Smaken verschillen....Ik heb kort na de introductie destijds een rondje mogen rijden in een LS400. Indrukwekkend, maar ojee, wat lelijk aan de buitenkant. Een soort kruising tussen een S klasse, een BMW 7 serie en een Cadillac. Inmiddels is het uiteraard nog steeds een "statement model" en ik kan me voorstellen waarom mensen er ook nu nog graag in rijden. Mijn persoonlijke favorieten zijn toch meer de GS 450h gen 4 voor de laatste facelift, de diverse IS uitvoeringen en de meest indrukwekkende van allemaal: de LS 600h.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Smaken verschillen....Ik heb kort na de introductie destijds een rondje mogen rijden in een LS400. Indrukwekkend, maar ojee, wat lelijk aan de buitenkant. Een soort kruising tussen een S klasse, een BMW 7 serie en een Cadillac. Inmiddels is het uiteraard nog steeds een "statement model" en ik kan me voorstellen waarom mensen er ook nu nog graag in rijden. Mijn persoonlijke favorieten zijn toch meer de GS 450h gen 4 voor de laatste facelift, de diverse IS uitvoeringen en de meest indrukwekkende van allemaal: de LS 600h.
Dankje Romke, ik voel me gevleid.

"Mooiste" is voor mij een totaalplaatje. Ja, de LC is uiterlijk de mooiste maar je kan er weinig mee, er past niet eens een koffer in en het is en museumstuk waardoor ik veel te voorzichtig zou zijn en er juist minder mee zou rijden (laat staan in de winter).
Die SC 400 met die scheve wielen vind ik afschuwelijk, maar dat is persoonlijk.