Top Gear Live

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Gisteravond naar top gear live geweest. Het was inderdaad wel een leuke show, en wij hadden het geluk dat Beau ergens anders moest zijn en dus speciaal voor deze ene dag James May werd ingevlogen. Kortom het trio was compleet.

Het enige nadeel was dat wij de zgn. Gold tickets hadden gekocht, die ons toegang gaven tot een gold lounge en aan paddock tour achteraf. Deze twee dingen waren voledig nutteloos en daar voelde ik mij toch een beetje afgezet. Verder zaten wij in stoeltjes waar je zeer slecht iets kon zien omdat het hoofd van de voorstander in je gezichtsveld zat. De tribunes waren gewoon veels te vlak opgezet.

Een paar leuke dingen waren bijvoorbeeld het auto voetbal en een stuntshow van jongens en dames die over rijdende auto's heen dansten.

In ieder geval was het een leuke show, die toch wel achterlijk druk was, met een paar mooie exoten, maar veels te duur voor wat je kreeg (75 euro voor zo'n 1.5 tot 2 uur)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Absoluut, maar ik denk dat de AutoRAI eenzelfde eravring geeft voor minder :)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
En de autorai ga ik al niet meer naar toe. Wat is het daar toch altijd allemachtige druk :lol:

Ik liep altijd als de deuren open gingen regelrecht naar Lexus :lol: :lol: :lol:
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Die Top-Gear show gaat nergens over, die heren lachen zich kapot hoeveel hun dat prive opleverd. Ik ben bij de laatste RAI ook naar die extra show geweest, elke keer het zelfde. Zulke rondjes draaien in een hal kan ik ook, heb je de Stig niet voor nodig. Top-Gear specials zijn leuk en die worden allemaal van de week uitgezonden, de show wordt al wat van het zelfde.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Inderdaad, maar toch wilde ik het een keertje meemaken, dacht echt een VIP behandeling gekocht te hebben, zoals de website dat ook een beetje beweert, maar dat is echt onzin. Jeremy heeft wel wat humor, maar goed, al met al echt niet de moeite waard en zonde van het geld. Ik ga voor die prijs liever naar Metalica of zo.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
:)

Nu ga ik het natuurlijk verpersten door te zeggen dat ik ook Tiesto in de auto heb :)
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Hube zei:
:)

Nu ga ik het natuurlijk verpersten door te zeggen dat ik ook Tiesto in de auto heb :)
De naald van m'n respectmeter is opeens dood neer gevallen. :cry:

Okay, geintje. :wink:

Hube zei:
Absoluut, maar ik denk dat de AutoRAI eenzelfde eravring geeft voor minder :)
Vorig jaar ben ik daar geweest met de "VIP Service" van Lexus Amsterdam (had VIP kaarten voor de Lexus Shuttle Service dankzij m'n Lexus mok op 't werk). Werdt me aangeraden om in driedelig pak te verschijnen (vertikte ik natuurlijk), uiteindelijk wordt je van Lexus Amsterdam naar de AutoRAI gereden in een friggin Fiat busje. :roll: En al dat peperdure blik bij de dealer staat daar maar af te schrijven in de zon.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Iggy zei:
Vorig jaar ben ik daar geweest met de "VIP Service" van Lexus Amsterdam (had VIP kaarten voor de Lexus Shuttle Service dankzij m'n Lexus mok op 't werk). Werdt me aangeraden om in driedelig pak te verschijnen (vertikte ik natuurlijk), uiteindelijk wordt je van Lexus Amsterdam naar de AutoRAI gereden in een friggin Fiat busje. :roll: En al dat peperdure blik bij de dealer staat daar maar af te schrijven in de zon.

Ik ben met dezelfde service naar de RAI geweest. Ik heb begrepen dat dit uiteindelijk door Lexus Amsterdam zelf georganiseerd werd en niet door Louwman. Vandaar het beperkte budget. Zij wilden de RAI toch niet ongezien voorbij laten gaan, en eerlijk is eerlijk, we hebben het kaartje gratis gehad voor twee personen. Toch leuk :) Maar in driedelig pak zie je mij ook niet rondlopen. Mocht dat wel zo zijn, dan is er vast een trouwerij of een begravenis geweest.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Iggy zei:
Hube zei:
:)

Nu ga ik het natuurlijk verpersten door te zeggen dat ik ook Tiesto in de auto heb :)
De naald van m'n respectmeter is opeens dood neer gevallen. :cry:

Okay, geintje. :wink:
crying-smiley-sad-male-cry-tears-smiley-emoticon-000352-large.gif