Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn oude GS 450h (2007) had ook die terugroepactie, in zeldzame gevallen kan de kogel afbreken. Heeft overigens niets met het vermogen te maken maar met het maximale gewicht van de aanhanger. (In mijn geval 2000kg)
Overigens had mijn GS geen trekhaak, maar moest toch naar de dealer voor die recall, het enige wat ze dan doen is constateren dat er geen trekhaak onder zit en "wissen" ze de melding bij het RDW.
Ik heb een trekhaak onder mn GS laten monteren in 2017, dus ruim na de terugroepactie, en door een Lexus-dealer.
Mag aannemen dat deze niet langer kan afbreken hoop ik.
Ik heb een trekhaak onder mn GS laten monteren in 2017, dus ruim na de terugroepactie, en door een Lexus-dealer.
Mag aannemen dat deze niet langer kan afbreken hoop ik.
Ik zal morgen eens kijken wat er precies op mijn trekhaak staat en vanuit daar verder onderzoek doen. Ik weet iig dat het er één van Brink is.
Ik las dat er een versie is die maar 900kg aan kan en een “echte”. Snap niet hoe ze dat ooit hebben kunnen doen want een normaal denkend mens gaat m.i. niet eerst kijken wat voor trekhaak eronder zit maar koppelt (kijkend naar het hoge toegestane trekgewicht voor de 450h dat je op internet kan vinden) gewoon een caravan aan van 1600-2000kg. En gaan…
Als dan blijkt dat je het 900kg haakje hebt dan kan ik me levendig voorstellen dat je problemen kan krijgen.