Trekt marterverjager accu leeg?

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Roal

Nieuw hier
8 jun 2025
14
3
3
Heeft iemand ervaring met het leegtrekken van de accu door een marterverjager? Ik wil zo’n gele Kemo M208 aanschaffen.
Nu en dan komt er wel eens een verhaal langs over een lege accu bij weinig of minder gebruik van de auto.
Toen dacht ik meteen die marterverjager staat altijd aan, is dat geen aanslag op die accu?

de Kemo M208 verbruikt <2 mAh, oftewel een fractie van wat de auto zelf in "standby" verbruikt.
Na ca. drie weken ben je dus ongeveer 1 Ampère extra kwijt bovenop de stroom die de auto zelf verbruikt.
Dit is wel het laatste waar je je druk over hoeft te maken.

de Kemo M208 verbruikt <2 mAh, oftewel een fractie van wat de auto zelf in "standby" verbruikt.
Na ca. drie weken ben je dus ongeveer 1 Ampère extra kwijt bovenop de stroom die de auto zelf verbruikt.
Dit is wel het laatste waar je je druk over hoeft te maken.
Fijn dat er mensen zijn die verstand van elektriciteit hebben, top. Thx

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Heeft iemand ervaring met het leegtrekken van de accu door een marterverjager? Ik wil zo’n gele Kemo M208 aanschaffen.
Nu en dan komt er wel eens een verhaal langs over een lege accu bij weinig of minder gebruik van de auto.
Toen dacht ik meteen die marterverjager staat altijd aan, is dat geen aanslag op die accu?
Kijk ook eens hier….Marterverjagers getest

Laatst bewerkt: