Trots op mn IS200!

AlexusIS200

Nieuw hier
3 jan 2013
2
0
0
Hallo allemaal,

ik ben Alex, 29 jaar uit Spijkenisse en sinds juli 2012 de trotse bezitter van een IS200 Sport. Heb v??r deze auto alleen maar 2 Toyota Starlets van ~89 gehad en het was tijd voor wat fatsoenlijks, vooral iets waarbij de knie?n onder het stuurwiel passen! Ik was in eerste instantie voor een Honda Civic van ~2006 (die UFO) aan het zoeken, maar zag dat dit type Lexus in een zelfde of zelfs betere prijsklasse zat. Ik heb hem absoluut niet gekocht omdat ie goedkoper was, ik had geen idee dat ze betaalbaar waren voor me! Ben altijd Toyota fan geweest, maar om iets van hun luxe tak te hebben is helemaal geweldig. Hierbij wat plaatjes. De auto is 100% standaard, en ben van plan dat zo te houden ook.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Groetjes, Alex
 
Hey Alex, welkom op het forum. Nog een Spijkenissenaar erbij. Zo wordt het steeds mooier op de wegen in het Rijnmond gebied. ;-) veel veilige Kms met je Lexus!
 
Hallo Alex, welkom en veel plezier hier, mooie auto hoor, ziet er netjes uit, daar mag je idd best trots op wezen.
 
Welkom hiero,
Nette wagen heb je. Veel plezierige km's er mee. Maar dat zal zeker wel lukken denk ik zo.
 
Welkom!
Prachtige IS heb je daar. Alle respect voor de aangepaste auto's hier, maar ik vind origineel toch het mooist... :)
Succes met je auto!
 
Tof dat je er trots op bent, het is ook een wagen om trots op te zijn, Lexus is zowiezo een leuke alternatieve keuze, zo ben je tenminste geen grijze muis op de weg ;)
 
Welkom,
leuk om een nieuwe IS bezitter te verwelkomen die de auto zo origineel mogelijk wil houden, anders weten we straks niet meer hoe zo'n ding er oorspronkelijk uit zag...
Had totnogtoe maar ??n serieuze gegadigde voor de IS 200 sportcross van mijn dochter, maar ik kreeg er de kriebels van toen hij aangaf de auto volledig te willen verbouwen. Deze IS 200 is namelijk in nieuwstaat met slechts 61000km en ik zou het zonde vinden als hij wordt verkl..t
Groetjes, RedBaron